Gå til innhold

Uspiselig i egen bursdag

Anbefalte innlegg

Storebror har som sagt hatt bursdagsfeiring i helgen. Selskapet gikk bra, utrolig høfflige 5-åringer.

Den eneste som lagde noe bråk var storebror selv. Han var til tider helt uspiselig. Kjeftet på gjestene sine, var frekk, sa ord han vet ikke er hyggelige, ba gjestene gjøre ting han vet ikke er lov i dette huset (antakelig for å se hvor grensene våre gikk?). Det er ikke hyggelig å måtte kjefte på bursdagsbarnet, men vi ble nødt til å snakke til han flere ganger - og jeg ser jo på han at det er flaut å bli snakket til forran kameratene.

Jeg husker også at han var slik i selskapet sitt i fjor.

Er dette en reaksjon på all oppmerksomheten han plutselig får?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293404-uspiselig-i-egen-bursdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Er dette en reaksjon på all oppmerksomheten han plutselig får?''

Sikkert.

Eg var på ett seminar om ungdom og psykisk helse en gang, og da sa foredragsholderen at vi skulle si 9 positive ting før vi hadde "lov" til å si noe negativt (kritisrere).

Noe å tenke på?

Han var sikkert skikkelig oppskrudd og gira da?

Hadde lignende opplevelse i min gutts 6-årsdag, og er helt sikker på at det var fordi han hadde gleda seg så voldsomt og var ordentil på tuppa. Han klarte å ta seg sammen litt da vi sa ifra på en hyggelig måte heldigvis.

Sånn pleier det å være her også, det er nok pga forventinger og oppmerksomhet ja.

min gutt lå en hel bursdag under bordet å var kjempelei med alle gjestene sine. Det blir for mye for han å ha så mange på besøk på en gang når han nesten ikke har besøk ellers.

Sånn pleier det å være her også, det er nok pga forventinger og oppmerksomhet ja.

min gutt lå en hel bursdag under bordet å var kjempelei med alle gjestene sine. Det blir for mye for han å ha så mange på besøk på en gang når han nesten ikke har besøk ellers.

Husker da min gutt fylte 5 år. Han hadde bestilt pannekake-bløtkake - noe han hadde sett på TV. Og jeg hadde stekt pannekaker, lagt lagvis med krem og syltetøy - og gjorde den fatale feilen at jeg hadde krem på toppen og på siden av kaka.

Da jeg kom inn i stua med kaka, begynte han å grine, fordi det var ikke sånn den skulle se ut.......

Annonse

Husker da min gutt fylte 5 år. Han hadde bestilt pannekake-bløtkake - noe han hadde sett på TV. Og jeg hadde stekt pannekaker, lagt lagvis med krem og syltetøy - og gjorde den fatale feilen at jeg hadde krem på toppen og på siden av kaka.

Da jeg kom inn i stua med kaka, begynte han å grine, fordi det var ikke sånn den skulle se ut.......

huff det må ha vært forferdelig for deg også.

Du tror liksom han skal skinne som en sol når du kommer med kaken å så får du den overraskelsen!

AneM1365380603

Uffda, hehe. Skjønner godt han ble lei seg, kaka han hadde sett på tv var jo ikke til å kjenne igjen.

Min sønn ba også om å få en sånn kake. Den er avbildet i en bok vi har som heter noe sånt som "1000 ting å gjøre med barna". Gubben her steikte pannekaker for harde livet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...