Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må bare prøve her også, sjekka om noen visste om hvor en skulle få tak i skikkelig rød konditorfarge på Åpent forum. Det var noen gode tips der, men ingen som sa joda; det kjøper du.... Ei som skrev at jeg måtte til Sverige, men så viktig er det ikke :-) En annen sa rødt med litt svart og bittelitt gult. Kanskje noen her som har et godt tips....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293487-r%C3%B8d-konditorfarge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde man fikk kjøpt det på Rema1000. Det var ihvertfall der jeg kjøpte det sist.

Men du må bruke ganske mye for at det skal bli rødt, og ikke rosa. Bruker du for mye smaker det dritt.

Jernia har Cacas. Kanskje de har noe som er bedre å bruke?

Henger meg på de andre. Jernia har Cacas - men ikke nødvendigvis alle Jerniabutikker... Cacas selger også på nett dersom du ikke har Jernia i nærheten. Cacas har hatt flere typer farge opp gjennom. Nå er det en slags gelé farge de har og den røde er virkelig bra. Du trenger ikke et tonn med farge for at det skal bli bra. Laget 17., mai kake med flagg på i mai - og det ble skikkelig bra. Marsipanen til kransekake (laget røde og blå blomster) ble også skikkelig fint farget.

Henger meg på de andre. Jernia har Cacas - men ikke nødvendigvis alle Jerniabutikker... Cacas selger også på nett dersom du ikke har Jernia i nærheten. Cacas har hatt flere typer farge opp gjennom. Nå er det en slags gelé farge de har og den røde er virkelig bra. Du trenger ikke et tonn med farge for at det skal bli bra. Laget 17., mai kake med flagg på i mai - og det ble skikkelig bra. Marsipanen til kransekake (laget røde og blå blomster) ble også skikkelig fint farget.

Og cacas fargene setter ikke smak heller!! :0)

Annonse

Og cacas fargene setter ikke smak heller!! :0)

Gelefargen er best altså? Men jeg finner bare pakker med 8 farger, og det er jo svinedyrt. :-) Har Cacas sin røde konditorfarge, men jeg syns den bare blir mørk rosa.... Kanskje jeg ikke har brukt nok?

Det var jeg som foreslo Sverige. Jeg har bare 20 minutters kjøretur dit, så for meg er dette enkelt:-)

Brukte det i går på hjemmelaget marsipan. Ble skikkelig flott.

Jeg har flere timers reise før jeg er i Sverige, så det er rimelig uaktuelt å dra dit kun for konditorfarge ja :-)

Gelefargen er best altså? Men jeg finner bare pakker med 8 farger, og det er jo svinedyrt. :-) Har Cacas sin røde konditorfarge, men jeg syns den bare blir mørk rosa.... Kanskje jeg ikke har brukt nok?

Mulig du må ha litt mere i da..

tror de selges enkle hos jernia..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...