Gå til innhold

julegave til vennepar..

Anbefalte innlegg

uvitende......!

hei,

ser at det er mange spørsmål ang. hva dere skal kjøpe til jul til ulike.. jeg har problem med å finne noe til et vennepar av oss.. de er ca. 25 år. var forloverene våre da vi giftet oss for 2 mnd. siden.

Noen ideèr?

-hva ville dere likt å fått av vennene deres venner? ca 500 kr.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293562-julegave-til-vennepar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Fordi man ikke bruker det, eller fordi alle har fra før?

Vi bruker vår minst en gang i uken, så jeg hadde blitt strålende glad for en ny dersom den hadde blitt ødelagt eller noe sånt. :)

Jeg hadde en fra før, men jeg bruker ikke den heller... *Hehe* Burde kanskje ta den i bruk. Nyttårsforsett kanskje?

[quote name=Shira :o)' timestamp='1197318565' post='3746135]

Fordi den ikke blir brukt? Eller fordi mange gir det?

Jeg hadde fått abstinenser uten min, nå har jeg wokbluss da, men spiste mye wok for den tid også. Sunt og snadder :o)

Ser for meg at det er så plundrete og vanskelig, men det er kanskje ikke det? Må ikke alt kuttes opp i veldig små biter da?

Gjest Shira :o)

Ser for meg at det er så plundrete og vanskelig, men det er kanskje ikke det? Må ikke alt kuttes opp i veldig små biter da?

Næhei, hva slags vrangforestillinger er det du har fått deg da ;o)

Kjapt og enkelt. Hiver oppi store biter jeg. Grønnsakene blir nydelige. Mange sauser du kan velge i også, eller lage selv. Jeg bruker mye strimlet kyllingkjøtt. Grønnsakene blir akkurat passe stekt og metter godt.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1197322263' post='3746234]

Næhei, hva slags vrangforestillinger er det du har fått deg da ;o)

Kjapt og enkelt. Hiver oppi store biter jeg. Grønnsakene blir nydelige. Mange sauser du kan velge i også, eller lage selv. Jeg bruker mye strimlet kyllingkjøtt. Grønnsakene blir akkurat passe stekt og metter godt.

Hmmm.... Ok, da må jeg vel prøve den da. Kan brukes på vanlig komfyr, ja? Keramisk topp?

Annonse

Gjest Shira :o)

Hmmm.... Ok, da må jeg vel prøve den da. Kan brukes på vanlig komfyr, ja? Keramisk topp?

Ja, tror det. Jeg vet ikke, da jeg har gassbluss og induksjon og bruker bare wokblusset. Er det sånn lett sak, eller en støpejernswok? Jo, når jeg tenker meg om så bruker svigermor sin wok på keramisk topp.

Hiv litt fersk hvitløk i oljen du steker i, og det smaker enda bedre.

Hvorfor ikke? Det er jo så gruelig kjekt!

Jeg hadde en fra før og så fikk vi en i fjor og jeg har aldri brukt noen av dem, men nå har jeg fått streng beskjed fra Sofline at det ikke er noe vanskelig i det hele tatt så nå skal jeg hente opp wokpanna fra kjelleren og gi den en ny sjanse... ;o)

Jeg hadde en fra før og så fikk vi en i fjor og jeg har aldri brukt noen av dem, men nå har jeg fått streng beskjed fra Sofline at det ikke er noe vanskelig i det hele tatt så nå skal jeg hente opp wokpanna fra kjelleren og gi den en ny sjanse... ;o)

Vanskelig, nei! Wok er jo noe av det greieste som finnes. Her i huset er det "hverdagsfastfood", altså sunn mat som er raskt ferdig når vi er sultne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...