Gå til innhold

julegave til vennepar..

Anbefalte innlegg

Vanskelig, nei! Wok er jo noe av det greieste som finnes. Her i huset er det "hverdagsfastfood", altså sunn mat som er raskt ferdig når vi er sultne.

Jeg har sett for meg at man bruker på halvtimesvis med å snitte opp grønnsaker på forhånd, men det er visst ikke tilfelle sies det her. :o)

Fortsetter under...

Gjest rullekanin

500 kroner til vennepar? Wow, da er det jo MYE å finne på.

Jeg tenkte mer sånn; En pakke med te og sjokolade el. Det er der vi ligger i pris på gaver til venner;o)

Du vet jo hva de liker og når du har så mye til rådighet kan det da ikke være vanskelig;o)

tzatziki1365380058

Vanskelig, nei! Wok er jo noe av det greieste som finnes. Her i huset er det "hverdagsfastfood", altså sunn mat som er raskt ferdig når vi er sultne.

Her også! Jeg synes det er superfantastiskgodt....og har så god samvittighet når jeg spiser det, at :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...