Gå til innhold

julegave til jente 3 år, som har det meste..

Anbefalte innlegg

Gjest luksus problem

Når folk spør hva vi ønsker oss til minste jenta vet jeg ikke hva jeg skal si. Hun har overflod av leker. Har en storesøster på 7 år og hun arver alt fra henne. Både klær, leker osv. De deler også rom for tiden. Jeg vet ikke hva hun skal ønske seg. Vi har kjøpt sovepose til henne og så tenkte vi å kjøpe en liten stol til å ha på stua. en barne tv stol. Storesøster får nytt stereo anlegg og de deler jo rom. Vi har alt som tregs av vinter utstyr. Alt sportutstyr går i arv. Luksus problem kan man vel si....

Fortsetter under...

Kom på mer.. Bøker, lydbøker, cd-spiller, askepottslott.

Takk for svar...Hun har hele 4 prinsessekjoler etter storesøster. hun har Askepottslott etter storesøster, Duplu har hun en stor boks helt full, også etter storesøster. Bokhylla er full av fine barnebøker..Jeg har likevel satt noen nye bøker på ønskelista. Skulle gjerne gitt henne en ny lekesak greie, men vet ikke helt hva. Kjøkken har hun også med alt tillbehør og hun deler rom med storesøster som får stereoanlegg til jul.. Hmm, dette er virkelig ett luksus problem.

Takk for tipset om lydbøker. Det har vi ikke. Sertter det på listen med en gang..

Annonse

Vi har samme problem hos oss. To jenter - alt går i arv - i tillegg har de helt forskjellige interesser slik at alt det storesøster har fått som ikke fenger - det går omtrent ubrukt til lillesøster.... Hos oss har lillesøster feks fått lydbøker. Nå er hun 4,5 og vi har begynt å kjøpe PC spill

Takk for svar...Hun har hele 4 prinsessekjoler etter storesøster. hun har Askepottslott etter storesøster, Duplu har hun en stor boks helt full, også etter storesøster. Bokhylla er full av fine barnebøker..Jeg har likevel satt noen nye bøker på ønskelista. Skulle gjerne gitt henne en ny lekesak greie, men vet ikke helt hva. Kjøkken har hun også med alt tillbehør og hun deler rom med storesøster som får stereoanlegg til jul.. Hmm, dette er virkelig ett luksus problem.

Takk for tipset om lydbøker. Det har vi ikke. Sertter det på listen med en gang..

Vår snelle på 3,5 år får i år en batteridrevet hundehvalp (pelskledd kosedyr, ikke robot) type Cold Nose Puppy til kr. 349,- hos Ringo. Tror den vil slå ann så det holder! :) Kanskje noe for jenta di også...? det er noe "nytt" i hvertfall - har ikke vært slike så lenge etter det jeg har sett, mer enklere typer tidligere...

God Jul fra

Lydbøker, CD med barnemusikk, aktivitetsbøker, medlemsskap i en eller begge av Gobokens Førskole-serier (tall, bokstaver), PC-spill i Lek og Lær-serien, sparkesykkel, sykkel, sykkelhjelm, Penols malekatt-tusjer, perlebrett/perler, et brettspill, puslespill..

Gjest Angela25

Jeg vet ikke altsaa...Men jeg tror _jeg_ ville satt pris paa hvis èn person hadde onsket aa gi bestikk, altsaa i solv eller noe. Jeg tenker det hadde vaert fint aa ha, for framtiden, hvis noen, eller èn bestemt person hadde gitt slikt hvert aar fremover, saa hadde jenta mi hadd et helt sett kanskje naar hun er voksen.

Sikkert en veeeeldig kjedelig gave for et barn, selvfolgelig:-) Men barn flest faar jo gaver i fleng paa julaften, saa om èn person gir slikt, saa gjor det vel ingenting?

Eventuelt si til familien deres at de kan gaa sammen om en gave....Mine forslag...:-)

Det kommer alltid ut nye barbiedukker og barbiefilmer som hører sammen. I år er det to nye barbiedukker å velge mellom til den nyeste filmen, ( som jeg ikke husker navnet på i farta). Hos oss er barbiedukker kjempegøy og en typisk forbruksvare som slites ut. Alltid mye flott i nye klær til barbiedukkene også. Det går også i stykker etter mye bruk.

Eller hva med den store hus-tekoppen som hører til ponnieserien? Den er stilig.

Ellers så er det også mange typer elektroniske leker på markedet som ser ut som telefon og pc osv.

Annonse

Til våren? Å nei du, her blir det nok å frese avgårde med den så snart hun har pakket den opp. Ikke et snøfnugg her!

Forsåvidt ikke snø her heller om dagen. Men det er livsfarlig glatt når det har vært frost om natta.

Pennal med lyra fargeblyanter (den tykke typen). Alle unger bør få så gode fargeblyanter...

mener

Vi kjøper slike når vi er på bytur med ungene - tror vår åtteårige krokodillefan har sju ulike grønn-nyanser i pennalet sitt. :D

De tjukke fra Penol er forresten også gode, de og Lyra er de eneste som nytter når det skal fargelegges på de glansede sidene til skolebøkene.

Forsåvidt ikke snø her heller om dagen. Men det er livsfarlig glatt når det har vært frost om natta.

Sant nok. Ungene får ikke lov til å bruke syklene eller sparkesyklene de dagene det er is på bakken. Men nå har vi hatt ei uke eller to med mildvær. Mulig det blir frost igjen nå til natta - de meldte fint vær noen dager nå.

Hva slags duplo kjøpte du til henne forresten? Vi kikket litt på det også. Hun skal få en gave til, men vi vet ikke helt hva. Tenkte på lekekjøkken, men mulig hun er ofr stor til det? Hva tror du?

Sant nok. Ungene får ikke lov til å bruke syklene eller sparkesyklene de dagene det er is på bakken. Men nå har vi hatt ei uke eller to med mildvær. Mulig det blir frost igjen nå til natta - de meldte fint vær noen dager nå.

Hva slags duplo kjøpte du til henne forresten? Vi kikket litt på det også. Hun skal få en gave til, men vi vet ikke helt hva. Tenkte på lekekjøkken, men mulig hun er ofr stor til det? Hva tror du?

Snorkfrøkna liker ihvertfall sånne lekekjøkken. :)

Jeg kjøpte en sånn stor Duplo-bondegård. Prisras på Lego på Smartclub, kjøpte en STOR eske til hver av unga. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...