puttelulle Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 For det 1.: Meldingsboka er en kommunikasjonsmåte mellom foreldre og lærere. Elevene skal ikke lese i denne boka,de! For det 2.: Hvis det var en så alvorlig sak, at noen kunne være skadet, burde absolutt læreren ringt hjem til dere. Det er ingen unnskyldning at man må på møter. Hvis det skjer noe med noen av mine elever/at elevene er innblandet i situasjoner der foreldre bør/skal kontaktes, får jeg alltid "permisjon" fra fellesmøtene for å kontakte foreldrene. Det skulle da bare mangle! (Jeg spør forresten ikke om permisjon, jeg bare sier til rektor at jeg blir forsinka på møtet, fordi jeg må prate med foreldre...) Hadde jeg vært deg, ville jeg ringt og ringt og ringt, for å få den praten du føler at du trenger. Ikke gi deg! (Selv om det for denne gangen antagelig er for seint?!) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/293658-l%C3%A6reren-ringte-ikke-men/page/3/#findComment-2371676 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.