Jølsen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Eh, snakker du fremdeles...? Jeg snakker fortsatt ikke om deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Du må sende julekortene før 16. desember, ellers kommer de ikke frem til jul, hverken til inn- eller utland. Ikke bry deg om de nonchalante svarene, de vet ikke bedre. De fleste julekortene bruker ikke lengre tid enn post ellers i året, Posten tar bare litt i for å slippe klager i etterkant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuveluva Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Du må sende julekortene før 16. desember, ellers kommer de ikke frem til jul, hverken til inn- eller utland. Ikke bry deg om de nonchalante svarene, de vet ikke bedre. Jepp, jeg har allerede sendt de, men føler jeg er litt tidlig ute.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jølsen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 De fleste julekortene bruker ikke lengre tid enn post ellers i året, Posten tar bare litt i for å slippe klager i etterkant. Hvor vil du med dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jølsen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Enig der Ha ha, du og du! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jølsen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Du skjønner da hva jeg mener med trynefaktor.. Selvfølgelig skjønner jeg det. Det har vært sånn på DOL siden grevens tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jølsen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Men du svarte jo ikke på det jeg spurte om Du må bruke morsealfabet, ellers skjønner hun det ikke, skjønner du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuveluva Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ha ha, du og du! Hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuveluva Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Selvfølgelig skjønner jeg det. Det har vært sånn på DOL siden grevens tid. Det var jo egentlig ikke svar til deg da, men hidi, men så bra at du også skjønner det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvor vil du med dette? ? Jeg bare kommenterte din påstand om at julekortene må sendes før 16. desember. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Du må bruke morsealfabet, ellers skjønner hun det ikke, skjønner du. morsealfabetet har utgått. Men du kan prøve med semafor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det var jo egentlig ikke svar til deg da, men hidi, men så bra at du også skjønner det. For meg er trynefaktor en helt ukjent faktor.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuveluva Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 For meg er trynefaktor en helt ukjent faktor.... The x factor? Du føler deg kanskje som en av gjengen du da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 The x factor? Du føler deg kanskje som en av gjengen du da. Åh the X factor, ja da er jeg nok en i gjengen;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jølsen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 ? Jeg bare kommenterte din påstand om at julekortene må sendes før 16. desember. Å ja sånn ja :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jølsen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hehe Nå har Fiona prompa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jølsen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 morsealfabetet har utgått. Men du kan prøve med semafor. Jeg velger å prøve med semulegrøt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChiengMai Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 ''Når sender dere ut julekortene folkens?'' I morra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 ''Nå tipper jeg at jeg får 2-3 svar. Hadde det vært Lillemus eller noen som hadde skrevet nøyaktig det samme innlegget hadde det blitt en meter med svar.. men sånn er det vel med den saken. '' Martyrmine er skikkelig sjarmerende. Forøvrig har jeg ikke sendt dem ennå, men henta kortene og anskaffa frimerker og konvolutter i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Nei, her er det trynefaktor for alle penga Noen sutrer strengt tatt mer enn andre da. Det er mange av mine innlegg som ikke får lange tråder, og mange av mine innlegg som får det - det varierer med tema. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.