Gå til innhold

Når sende ut julekort?

Gjest tuveluva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

11

• hidi, the scorpion

6

• morsan

3

• Glimtipper

2

Mest aktive i denne tråden

Du må sende julekortene før 16. desember, ellers kommer de ikke frem til jul, hverken til inn- eller utland. Ikke bry deg om de nonchalante svarene, de vet ikke bedre.

De fleste julekortene bruker ikke lengre tid enn post ellers i året, Posten tar bare litt i for å slippe klager i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tuveluva

Du må sende julekortene før 16. desember, ellers kommer de ikke frem til jul, hverken til inn- eller utland. Ikke bry deg om de nonchalante svarene, de vet ikke bedre.

Jepp, jeg har allerede sendt de, men føler jeg er litt tidlig ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste julekortene bruker ikke lengre tid enn post ellers i året, Posten tar bare litt i for å slippe klager i etterkant.

Hvor vil du med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tuveluva

Selvfølgelig skjønner jeg det. Det har vært sånn på DOL siden grevens tid.

Det var jo egentlig ikke svar til deg da, men hidi, men så bra at du også skjønner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det var jo egentlig ikke svar til deg da, men hidi, men så bra at du også skjønner det.

For meg er trynefaktor en helt ukjent faktor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Nå tipper jeg at jeg får 2-3 svar. Hadde det vært Lillemus eller noen som hadde skrevet nøyaktig det samme innlegget hadde det blitt en meter med svar.. men sånn er det vel med den saken.

''

Martyrmine er skikkelig sjarmerende.

Forøvrig har jeg ikke sendt dem ennå, men henta kortene og anskaffa frimerker og konvolutter i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Nei, her er det trynefaktor for alle penga

Noen sutrer strengt tatt mer enn andre da. Det er mange av mine innlegg som ikke får lange tråder, og mange av mine innlegg som får det - det varierer med tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...