Gå til innhold

Når sende ut julekort?

Gjest tuveluva

Anbefalte innlegg

Har som tradisjon å sende de på Lucia-dagen. Det er jo i morgen... Vet ikke om jeg får gjort det i år. Eller egentlig er det vel lite til tradisjon, da jeg bare har sendt julekort et år tidligere, og da ble de vel heller ikke sendt på lucia-dagen, tror jeg.

Skal finne frem adresselista etterpå og ta en sjekk, så håper jeg å huske å ta de med meg i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

11

• hidi, the scorpion

6

• morsan

3

• Glimtipper

2

Mest aktive i denne tråden

Har som tradisjon å sende de på Lucia-dagen. Det er jo i morgen... Vet ikke om jeg får gjort det i år. Eller egentlig er det vel lite til tradisjon, da jeg bare har sendt julekort et år tidligere, og da ble de vel heller ikke sendt på lucia-dagen, tror jeg.

Skal finne frem adresselista etterpå og ta en sjekk, så håper jeg å huske å ta de med meg i morgen.

LOL! Det var noe til tradisjon. En tradisjonsintensjon? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt å lage dem i dag jeg.....

Må kanskje få opp tempoet litt...

Og jeg ser også at noen får fler svar enn andre,men det kan jo

ha noe med temaet man poster..

Også tror jeg de "gamle" er litt redd for såkalte "troll".

Leste en tråd for en stund siden,og der mener jeg det ble oppfordret av noen å ikke svare "nye"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebrev blir sendt ut i morra kanskje? Må skrive dem ut og kopiere dem først, få dem i konvolutter og få på adresse og frimerke.

Og du - jeg har langt inn _mange_tråder her som ikke har fått ett eneste svar jeg, i tidens løp. Noen får 2-3 svar, andre kan få en meter svar, det spørs hva det er snakk om det skjønner du, ikke hvem som skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebrev blir sendt ut i morra kanskje? Må skrive dem ut og kopiere dem først, få dem i konvolutter og få på adresse og frimerke.

Og du - jeg har langt inn _mange_tråder her som ikke har fått ett eneste svar jeg, i tidens løp. Noen får 2-3 svar, andre kan få en meter svar, det spørs hva det er snakk om det skjønner du, ikke hvem som skriver.

Det er ofte generelle temaer som de fleste har interesse for eller en mening om som får mange svar.

I tillegg er det ikke unaturlig at aktive dolere får flere svar enn andre. Man gir og får igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Eller egentlig er det vel lite til tradisjon, da jeg bare har sendt julekort et år tidligere, og da ble de vel heller ikke sendt på lucia-dagen, tror jeg.''

-ler-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sendte mine for noen dager siden. føler det er passe å sende dem ca to uker før jul. fikk et en av de første dagene i desember. Det syntes jeg var litt tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En som var villig i allefall

Sendte mine for et par dager siden nå. En liten haug har jeg igjen som skal leveres til uka sammen med vinflasker, smågaver etc. til noen.

Prøvde meg på å ha bilde i kortene (på haugen til de aller nærmeste) av oss hele gjengen i år, men gubben streika.

Bare ungen gikk ikke, de har liksom ikke til til sånt nå.

Prøvde meg meg katta og bikkja, dingla pølser i lufta og guddane veit hva, men katta streika.

Så det ble bare lille vofsen på bildet i år, nydelig blandt nisser og julepynt.

Den eneste som forguder mamman sin såpass at han kan se svært søt og fornøyd ut på julebilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...