Gå til innhold

hva kjøper derer i julegave til venners barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Angela25

Til en snart 1 aaring kjopt jeg noen soete rosa sko som hun kan bruke til vaaren/sommeren.

Ellers har jeg kjopt klaer til noen babyer, finklaer til ei paa 1,5 aar, skrivesaker med noen sote penner til ei paa 6, og saa blir det penger paa noen andre, da det var onskelig.

Til en snart 1 aaring kjopt jeg noen soete rosa sko som hun kan bruke til vaaren/sommeren.

Ellers har jeg kjopt klaer til noen babyer, finklaer til ei paa 1,5 aar, skrivesaker med noen sote penner til ei paa 6, og saa blir det penger paa noen andre, da det var onskelig.

Det er så forskjellig avhengig av hvor gode venner de er etc. Noen er vi også faddere for - og da blir det gjerne noe mer. Bruker 180 - 220 kr

Jeg liker å kjøpe noe som ungene kan lage selv.

Male sett til glass/keramikk,perler til å lage smykker,

maling m lerret ovs.

Fint å gi en gave som foreldrene kan være med å hjelpe på!

Så vet jeg at det blir en koslig stund for voksen og barn! :0)

Til de aller minste kan man gi fot/hånd avstøpning!

Det kommer jo litt an på hvor nære venner de er. Jo mere vi har med dem å gjøre, jo mer penger legger jeg i.

Jeg prøver å finne noe som ungene vil like og bli glad for, så det varierer jo fra barn til barn. Men hobbysaker av forskjellig slag, konstruksjonsleker (lego, duplo), klær (gjerne litt "ufornuftige" klær, rosa med rysjer f.eks), bøker, dvd-filmer, kopper/servise.

Annonse

Jeg har mange venninner med småbarn, men gir gaver "bare" til mine to beste (fra lengst tilbake) venninner, totalt 5 barn.

Forsøker å finne noe rimelig, men blir ofte litt dyrere enn tenkt - gavene kommer vel på mellom 50 og 200 kr. stykke, tenker jeg.

I år har jeg kjøpt 4 bøker som jeg pakker inn i en pakke til alle 4 guttene.

De har fått mye forskjellig. Håndkler med brodert navn, termos, lego, klær, bøker, broderte bilder (det syntes de var veldig koselig), kinobilletter osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...