Gå til innhold

Trenger gavetips til 7-årig jente(500-1000 kr)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min 7-åring ønsker seg dukken Amazin Amanda, men det er ikke mye aktuelt å kjøpe en dukke til 1000,- her i huset... Fant den til 450,- på finn.no (tror jeg det var), men jeg klarte å la være alikevel. :o)

Takk for tips, men det blir nok ikke dukke her i huset heller. Hun er faktisk ikke så intr lenger. Hun blir forresten straks 8, da. Hmm - de vokser raskt.

Gjest Jentemamma til 2

Min 7-åring ønsker seg dukken Amazin Amanda, men det er ikke mye aktuelt å kjøpe en dukke til 1000,- her i huset... Fant den til 450,- på finn.no (tror jeg det var), men jeg klarte å la være alikevel. :o)

Hvorfor ikke?

1000 kroner er vel ikke all verden for en mor til et barn?

Hvorfor ikke?

Nå har jeg kjøpt andre ting til henne da, sikkert godt over en tusing tilsammen. Hun leker ikke med dukker, har flere fra før og er såpass stor at dukker er i ferd med å bli for barnslig uansett.

Annonse

Gjest ikke så god råd

Liker hun Little pet shops? Det er den store hiten her i huset. Har derfor kjøpt et hus til disse dyrene eller hva det nå enn er. Kostet kr 699,- på tilbud nå. Hva med CD spiller, har hun det?

Så dyre tingene er!

Jeg har kjøpt for 200 til mine, men jeg skulle kanskje kjøpt noe større.....

Så dyre tingene er!

Jeg har kjøpt for 200 til mine, men jeg skulle kanskje kjøpt noe større.....

"Skulle kanskje", disse modale hjelpeverbene..

Det har att overhånd dette med gaver nå. Og folk må gjøre som de lyster. Men jeg synes ikke du trenger å tenke på det et sekund at du "skulle ha, burde ha" kjøpt noe mer og dyrere. Barnas takknemlighet og lykke ligger heller ikke så veldig i hvor mange gaver og store gaver de får.

Liker hun Little pet shops? Det er den store hiten her i huset. Har derfor kjøpt et hus til disse dyrene eller hva det nå enn er. Kostet kr 699,- på tilbud nå. Hva med CD spiller, har hun det?

Jepp, hun elsker det. Har hus allerede, men ønsker seg likevel et litt mindre hus - et dyresykehus. Får dessuten dagboken i serien av besteforeldre, en slags elektronisk variant med passord for å åpne låsen.

Hun blir ikke mettet på disse lekene, har også adventskalender fra Pet shop.

Annonse

Gjest Ingemanns kjære

Hvorfor ikke?

For veldig mange kan 1000,- kroner være mye fra ei mor til ei datter. Spesielt når du har fler enn en. Pluss at jeg finner 1000,- veldig dyrt for ei dukke. Utrolig mye annet man kan få kjøpt til den prisen, og da tenker jeg ikke bare klær eller superfornuftige ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...