Gå til innhold

hvor lenge lekte du med dukker?

Anbefalte innlegg

Jeg husker jeg gjerne ville at min søster skulle bli med å leke med dukker da jeg var 12 år. Husker at det var litt flaut å spørre for hun var blitt 13-1/2 år da :) Det ble ikke lek da. Jeg ser her i gården så leker de en sjelden gang med dukker. Jenta mi (ni) og to venninner på 11 år. Neste dag er det gjerne sminke og klær som gjelder :)

Når slutta du? Evt når mener du barnet er for stort til dukkelek?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293962-hvor-lenge-lekte-du-med-dukker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lekte aldri med dukker jeg.

11 åringen ønsker seg Winx dukker til jul, og de nye Glam. Det er endel av vennene henens som leker med desse dukkene, og hun kan holde på med dem aleine også.

Jeg er glad de holder på så lenge, de blir tidsnok store.

Tja, var vel kanskje 11-12 da jeg slutta å leke med dokkene mine, men holdt nok tidvis på med barbiedokkene fram til jeg var 13-14... Men innbiller meg at unger blir tidligere tenåringer i dag enn for bare 20 år sida, så det forundrer meg ikke om de slutter allerede i 12-13 årsalderen både med barbie og andre dokker i dag.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...