Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lille jenta mi (ni) våknet i natt med omgangsyka og har hanglet i hele dag. Hun skulle vært hos ei venninne på overnatting. Trist når det gikk i vasken.

For en stund siden var hun i bursdag og hun ville gi en bamse (65cm) til bursdagsbarnet(også ni år). Jeg tenkte at det kanskje var litt barnslig, men neida det falt helt i smak heldigvis. Dattera mi sa at hun var heldig som fikk den bamsen.

Med det i bakhodet så kjøpte jeg en helt lik bamse som jeg tenkte nissen skulle komme med (neida de har sluttet å tro på nissen men vil beholde tradisjonen med gave på morraen).

Jeg tenkte den kunne muntre ho opp i dag. Jeg fikk pakket den inn og gitt pakken til ho. Ho åpnet sakte og spent og lyste opp i et stort smil :) Men så plutselig begynte ho å storgråte. Jeg spurte om ho grein av glede eller om noe var galt. Så svarte hun -glede! Jeg må si deg noe mamma (hun prøvde å ta seg sammen) -du er verdens beste mamma! Og så gråt vi begge to :)

Jeg skal lure på hvordan julaften blir ;) Nå sover hun og bamse i min seng siden min mann jobber natt.

Ville bare dele det med dere :) Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293972-jeg-ble-s%C3%A5-r%C3%B8rt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, for en skjønn jente! Så kjekt at du deler en sånn herlig historie :-)

Ja jeg synes du var(er!) en _veldig_ god mamma som husket på denne bamsen, og kjøpte en maken til henne. Oi, så glad hun ble, tenk at hun gråt av glede! Det er jo stort!! Skjønner godt at dere gråt begge to, blir nesten rørt selv, ved tanken :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...