Gå til innhold

En fireåring

Anbefalte innlegg

Kjenner ikke jenta mi så veldig igjen der..hun blir 4 i februar.

Men hun har sine ting hun og;)

Hun er kresen på mat da..utrolig kresen! Og hun har bare ikke lyst å spise. "Jeg har jo spist i dag mamma" er svaret hennes..

Men sånt går vel over etterhvert;)

Hun kan leke selvstendig..når hun først finner noe som hun interesserer seg for..om så bare et lite stempel..så kan hun holde på i noen timer.

Men vil helst gå oppå meg.rydder jeg skal hun rydde..skal jeg på do, skal hun..hehe..så litt innpåslitende iblandt..men helt greit å ha en ryddehjelper. Hun har diltet så mye etter meg at hun nå faktisk kan vaske klær selv..sorterer helt riktig, setter på rett temperaturer,og slår på. Hehe..det sier jo sitt..

Men de er jo i den beste trassalderen i denne tiden..prøver ut absolutt alle grensene! Jenta mi som alltid har vært en drøm å legge, kan nå ligge våken i flere timer, stå opp å gå rundt omkring. Hun kan stå å sparke på hunden vår.. sier jeg at hun ikke skal gjøre noe, så gjør hun akkurat det.

Ting som bråker skal hun holde på med rett ved siden av meg når jeg holder på med noe som ikke inkluderer henne..eller rett ved siden av hvalpen som ligger å sover..

Våkner hun før meg om morgenen, står hun opp å tømmer godteskapet før hun vekker meg.. osv osv..

Så de har sine ting alle sammen..lista er lang;)

Fortsetter under...

Kjenner ikke jenta mi så veldig igjen der..hun blir 4 i februar.

Men hun har sine ting hun og;)

Hun er kresen på mat da..utrolig kresen! Og hun har bare ikke lyst å spise. "Jeg har jo spist i dag mamma" er svaret hennes..

Men sånt går vel over etterhvert;)

Hun kan leke selvstendig..når hun først finner noe som hun interesserer seg for..om så bare et lite stempel..så kan hun holde på i noen timer.

Men vil helst gå oppå meg.rydder jeg skal hun rydde..skal jeg på do, skal hun..hehe..så litt innpåslitende iblandt..men helt greit å ha en ryddehjelper. Hun har diltet så mye etter meg at hun nå faktisk kan vaske klær selv..sorterer helt riktig, setter på rett temperaturer,og slår på. Hehe..det sier jo sitt..

Men de er jo i den beste trassalderen i denne tiden..prøver ut absolutt alle grensene! Jenta mi som alltid har vært en drøm å legge, kan nå ligge våken i flere timer, stå opp å gå rundt omkring. Hun kan stå å sparke på hunden vår.. sier jeg at hun ikke skal gjøre noe, så gjør hun akkurat det.

Ting som bråker skal hun holde på med rett ved siden av meg når jeg holder på med noe som ikke inkluderer henne..eller rett ved siden av hvalpen som ligger å sover..

Våkner hun før meg om morgenen, står hun opp å tømmer godteskapet før hun vekker meg.. osv osv..

Så de har sine ting alle sammen..lista er lang;)

''Men de er jo i den beste trassalderen i denne tiden..prøver ut absolutt alle grensene! Jenta mi som alltid har vært en drøm å legge, kan nå ligge våken i flere timer, stå opp å gå rundt omkring. Hun kan stå å sparke på hunden vår.. sier jeg at hun ikke skal gjøre noe, så gjør hun akkurat det. Ting som bråker skal hun holde på med rett ved siden av meg når jeg holder på med noe som ikke inkluderer henne..eller rett ved siden av hvalpen som ligger å sover.. Våkner hun før meg om morgenen, står hun opp å tømmer godteskapet før hun vekker meg.. osv osv..''

Ja akkurat sånn holder knærten min på om dagen og! Han står og raker på buret til undulatene, og ber jeg ham holde opp fordi fuglene blir skremt, banker han litt til... Han kaster klærne sine utover gulvet, og ber jeg ham plukke opp kaster han et plagg til... osv.osv. Men heldigvis tar han det ikke lenger... jeg gir ham én advarsel, og gjenntar han det én gang til etter det vet han det blir konsekvenser - som å måtte sette seg noe minutter aleine på rommet sitt og tenke over hvordan han behandler og svarer mamma! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...