Gå til innhold

Hva ønsker mammaer seg til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

11

• Lotte :o)

5

• Enina

3

• AneM1365380603

2

Pass på at du får skikkelig superundertøy da. Jeg kjøpte et råbillig sett på Rema bare for å teste det og måtte kutte løpeturen i ettermiddag for longsen var så tynn at jeg ble kald på rumpa. Når jeg har ull-longs under løpebuksa er jeg god og varm.

Men det skal sies at dette settet var innmari billig da så jeg antok det ikke var noe særlig.

Jeg er litt gjerrig på egne vegne, så jeg kunne nok funnet på å kjøpe meg et slikt billig-sett selv. Så takk for advarselen.

Men de jeg ønsker meg ting av er opptatt av kvalitet:-)

Kan anbefale Kari Traa. Det sitter godt på (elastisk) og så er det godt og varmt. Men det er svindyrt. Tror det er 499,- pr. del.

Jeg spurte om Kari Traa-ulltøyet her inne for en tid siden med tanke på julegaveønske og fikk bare negative tilbakemeldinger. Det klødde og holdt ikke fasongen etter vask var bl.a. svarene jeg fikk. Så jeg endte opp med å ønske meg ulltøy fra Devold, de har noe microfiber på innsiden. Ungene har dette tøyet (barnestr er rimeligere enn voksenstr) og det er like fint etter mange vask og ungene liker det godt.

Jeg ønsker meg et smykke, hvittgull, av han med finansene i orden. Sengetøy (alltid Høie eller Borås Cotton - så jeg ønsker meg ikke billig ræl), kunst (bilde), gavekort på Ikea (7-åringen skal visst tegne et Ikea-gavekort til meg ;o)). Sminke (har en god kontakt), bling (jeg bør jåles opp et par hakk), støvletter (Overknee fra Bianco, 2100,-), ullfrakk/kåpe (trekvart lengde - hvor finnes fine sånne?), bag og jakke (Peak), tegninger, undertøy, klær(alt!), alpintbriller, solbriller, myke tegneblyanter + godt papir, lamper, Bula-bukse + topp, piggsko, belteveske, veske Friis....

Jeg spurte om Kari Traa-ulltøyet her inne for en tid siden med tanke på julegaveønske og fikk bare negative tilbakemeldinger. Det klødde og holdt ikke fasongen etter vask var bl.a. svarene jeg fikk. Så jeg endte opp med å ønske meg ulltøy fra Devold, de har noe microfiber på innsiden. Ungene har dette tøyet (barnestr er rimeligere enn voksenstr) og det er like fint etter mange vask og ungene liker det godt.

Brynje og Helly Hansen har gode sett.

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197837881' post='3752668]

Jeg ønsker meg et smykke, hvittgull, av han med finansene i orden. Sengetøy (alltid Høie eller Borås Cotton - så jeg ønsker meg ikke billig ræl), kunst (bilde), gavekort på Ikea (7-åringen skal visst tegne et Ikea-gavekort til meg ;o)). Sminke (har en god kontakt), bling (jeg bør jåles opp et par hakk), støvletter (Overknee fra Bianco, 2100,-), ullfrakk/kåpe (trekvart lengde - hvor finnes fine sånne?), bag og jakke (Peak), tegninger, undertøy, klær(alt!), alpintbriller, solbriller, myke tegneblyanter + godt papir, lamper, Bula-bukse + topp, piggsko, belteveske, veske Friis....

Du er en god materialist og et luksusdyr! :-)

Så rart. Jeg _elsker_ mitt Kari Traa undertøy! Klør ikke det spor!

Har forresten en venninne som jobber i sportsbutikk og hun er helt vill etter dette. Det var forresten henne jeg fikk trøya av. Hun sier at hos hennes halvstore jenter + deres venninner er det kun boxere fra Kari Traa som teller..

Brynje og Helly Hansen har gode sett.

Brynje? Det har jeg ikke hørt om, hvem forhandler det?

HH har jeg delte erfaringer med, har riktignok ikke prøvd ulltøyet derfra, men det var noe med å ønske seg noe de hadde på en av sportsbutikkene i nærheten også. :o) Og - vel - jeg tror ikke jeg blir skuffet på julaften for å si det sånn - skal nok ikke fryse på resten av løpeturene i vinter! ;o)

Pass på at du får skikkelig superundertøy da. Jeg kjøpte et råbillig sett på Rema bare for å teste det og måtte kutte løpeturen i ettermiddag for longsen var så tynn at jeg ble kald på rumpa. Når jeg har ull-longs under løpebuksa er jeg god og varm.

Men det skal sies at dette settet var innmari billig da så jeg antok det ikke var noe særlig.

Det var ikke ZONE vel? Har nettopp kjøpt billig-versjon selv i matbutikk, men ikke rema tror jeg...

Så rart. Jeg _elsker_ mitt Kari Traa undertøy! Klør ikke det spor!

Har forresten en venninne som jobber i sportsbutikk og hun er helt vill etter dette. Det var forresten henne jeg fikk trøya av. Hun sier at hos hennes halvstore jenter + deres venninner er det kun boxere fra Kari Traa som teller..

Hvis jeg ikke blir fornøyd med julegaven skal jeg spandere på meg en Kari Traa-trøye selv og sjekke. ;o)

Gjest Isflaket

HH har jeg delte erfaringer med, har riktignok ikke prøvd ulltøyet derfra, men det var noe med å ønske seg noe de hadde på en av sportsbutikkene i nærheten også. :o) Og - vel - jeg tror ikke jeg blir skuffet på julaften for å si det sånn - skal nok ikke fryse på resten av løpeturene i vinter! ;o)

Hi du lur-kjika?

Annonse

Det var ikke ZONE vel? Har nettopp kjøpt billig-versjon selv i matbutikk, men ikke rema tror jeg...

Det het Rocky Mountain. Var forøvrig ikke noe tøyelig heller så det ble ganske trangt. Trøya var laaaang. Kosta 99,- for hele settet så det var kanskje ikke så rart det ikke var så veldig varmt.

Longsen passer sikkert til Poden, han har jo mer utenpå enn bare ei tynn løpebukse så den er nok varm nok til ham tenker jeg.

Du er en god materialist og et luksusdyr! :-)

*hehe* Jepp - dvs. hvis jeg først skal _ønske_ meg noe, så gjør jeg det på ordentlig ;D

Nevnte jeg øyelaseroperasjon? Jeg fikk fritt leide til å bestille time av min mann - JIPPI! Men tør jeg? Han håper vel strengt tatt at jeg ikke gjør det *ler*

Hi du lur-kjika?

Fant pakken (det var innpakket) sammen med noen andre pakker jeg skulle pakke inn og som vanlig lå kassalappen også i posen... ;o) Men jeg skal late som jeg blir såååå overrasket på julaften atte!

Har alt fortalt ham at jeg ikke kunne løpe så langt i dag for jeg ble så kald baken fordi longsen var for tynn, da føler han vel at han har kjøpt noe jeg virkelig trenger. :o)

Fant pakken (det var innpakket) sammen med noen andre pakker jeg skulle pakke inn og som vanlig lå kassalappen også i posen... ;o) Men jeg skal late som jeg blir såååå overrasket på julaften atte!

Har alt fortalt ham at jeg ikke kunne løpe så langt i dag for jeg ble så kald baken fordi longsen var for tynn, da føler han vel at han har kjøpt noe jeg virkelig trenger. :o)

*flirer* _DU_, åsså...! Du er ikke heeelt tam. Halvgal av og til ;o) Men ikke avslør det for han, da ;o)

Eg vet ikkje kem som forhandler Brynje, men spør på en seriøs sportsforretning.

Det settet eg har er i 100% ull (men klør ikkje, eg er fryktelig allergisk) og produsert i NORGE!

Helly Hansen setta eg kjøpte sist er "Made in Thailand" og i 62% merino og 38% polypropylene (høres skummelt ut), og ganske dyre ca. 900.- for settet.

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197838835' post='3752698]

*flirer* _DU_, åsså...! Du er ikke heeelt tam. Halvgal av og til ;o) Men ikke avslør det for han, da ;o)

Nå har han fått ganske så konkrete tips på hva jeg ønsket meg til jul da, etter hans eget ønske. :o) Men han har latt som om de ikke hadde den fargen jeg hadde ønsket meg (hvis det ikke var sant da?) og jeg trodde faktisk ikke han hadde rukket å handle før han dro på jobb sist. :o)

Selvfølgelig skal jeg ikke avsløre noe som helst for ham, han skal få tro at jeg ikke aaaaaner hva han har kjøt. :o)

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197838533' post='3752691]

*hehe* Jepp - dvs. hvis jeg først skal _ønske_ meg noe, så gjør jeg det på ordentlig ;D

Nevnte jeg øyelaseroperasjon? Jeg fikk fritt leide til å bestille time av min mann - JIPPI! Men tør jeg? Han håper vel strengt tatt at jeg ikke gjør det *ler*

Hmm, akkurat no blei eg litt misunnelig faktisk.

Det eneste eg har ønska meg i år er en badeshorts! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...