Gå til innhold

Storesøster smelta :)

Anbefalte innlegg

De siste månedene har alle tre ungene lagt seg i vår dobbeltseng ved leggetid. De sovner da veldig kjapt og det skjer _aldri_ at de våkner nattestid lenger!! (Vi bærer dem inn i egne senger når vi legger oss).

Vel, så til poenget ;)

- Treåringen og syvåringen la seg i senga vår i kveld. Minstemor har to "kjærester" i barnehagen, men er en smule irritert fordi de ikke gidder å kose (hun er en skikkelig koseunge;)).

Hun la seg tett inntil storesøsters rygg for å varme seg og sa: "Ej vil gifte mej me dej istedenfor han "Ole" og han "Per", for dei gidd ikkje å kose og du e såååå deilig å susse på!!"

Gjett om storesøster smelta :))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294135-stores%C3%B8ster-smelta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, så søtt!! Men du, jeg tror virkelig knærten min og vesla di hadde gått godt i lag! Knærten er veeldig kosete, og vesla di ville garantert fått høre at ho er verdens vakreste prinsesse hver dag! :)

Ååå, det hadde hun likt veldig godt å få høre :)

Det var faktisk en periode jeg trodde det var noe galt med henne fordi hun bare skulle nusse og kose dagen lang;)

Hun skal alltid "klype-kose" med halsen vår, så jeg er redd jeg får hengehals mange år før tiden;)

Vi får sørge for at disse to møtes om ca 20 år;)

Annonse

AneM1365380603

Så koselig at jentene har så godt forhold til hverandre :o) Jeg skjønner godt at storesøster smeltet..

Jeg blir så imponert når jeg leser at du kan legge 3 unger i samme seng uten at det blir baluba. Jeg tror ikke mine hadde sovnet i det hele tatt om de fikk legge seg i vår seng.

Så koselig at jentene har så godt forhold til hverandre :o) Jeg skjønner godt at storesøster smeltet..

Jeg blir så imponert når jeg leser at du kan legge 3 unger i samme seng uten at det blir baluba. Jeg tror ikke mine hadde sovnet i det hele tatt om de fikk legge seg i vår seng.

Det tok en kveld før det gikk seg til. Jeg ga klar beskjed om at den av ungene som tulla eller prata høylytt ved leggetid, måtte legge seg i sin egen seng med en gang! Mellomsten prøvde seg og da var det rett i egen seng, så dagen etter var de som engler alle tre ;)

Nå sovner de med det samme de legger seg og det er nesten så de gleder seg til å legge seg. Er jo mye koseligere å ligge inntil en varm kropp enn å sove alene:) Det rare er at alle tre sover utrolig godt om natta etter at vi begynte med dette. Det har ikke vært så ofte de har våknet før heller, men minst en gang i uka kom en av ungene tuslende inn til oss fordi hun var redd, ikke fikk sove etc.. Nå sover de som steiner alle tre. Tror de på denne måten finner skikkelig roen ved leggetid!

Iblant legger begge kattene seg mellom ungene også. Skikkelig komisk en kveld vi fant alle tre ungene liggende på ryggen med munnen på vid gap. Midt imellom ungene (en katt mellom hver unge), lå kattene også på ryggen med potene rett opp og munnen på vid gap. Jeg angrer virkelig på at jeg ikke tok bilde, for det synet var ubetalelig :)

Det tok en kveld før det gikk seg til. Jeg ga klar beskjed om at den av ungene som tulla eller prata høylytt ved leggetid, måtte legge seg i sin egen seng med en gang! Mellomsten prøvde seg og da var det rett i egen seng, så dagen etter var de som engler alle tre ;)

Nå sovner de med det samme de legger seg og det er nesten så de gleder seg til å legge seg. Er jo mye koseligere å ligge inntil en varm kropp enn å sove alene:) Det rare er at alle tre sover utrolig godt om natta etter at vi begynte med dette. Det har ikke vært så ofte de har våknet før heller, men minst en gang i uka kom en av ungene tuslende inn til oss fordi hun var redd, ikke fikk sove etc.. Nå sover de som steiner alle tre. Tror de på denne måten finner skikkelig roen ved leggetid!

Iblant legger begge kattene seg mellom ungene også. Skikkelig komisk en kveld vi fant alle tre ungene liggende på ryggen med munnen på vid gap. Midt imellom ungene (en katt mellom hver unge), lå kattene også på ryggen med potene rett opp og munnen på vid gap. Jeg angrer virkelig på at jeg ikke tok bilde, for det synet var ubetalelig :)

For et syn det må ha vært!!! ;-)

AneM1365380603

Det ville blitt litt av et bilde :o) Du skulle nå likevel tatt bilde av de 3 jentene dine sovende i samme seng. Det synet høres så koselig ut. Her hos oss tror jeg kun nr 1 og nr 3 i flokken ville roet seg i samme seng.

Det ville blitt litt av et bilde :o) Du skulle nå likevel tatt bilde av de 3 jentene dine sovende i samme seng. Det synet høres så koselig ut. Her hos oss tror jeg kun nr 1 og nr 3 i flokken ville roet seg i samme seng.

Jeg skal prøve å huske å holde kameraet klart (er håpløs når det gjelder å ta bilder :-/)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...