Gå til innhold

Sammen med en fra psykiatrien

Anbefalte innlegg

Jeg var innlagt for to og et halvt år siden og da var det en mannlig sykepleier som jobbet der på den akuttpsykiatriske avdelingen jeg var på. Jeg hadde ikke så mye med ham å gjøre, men det var samme avdeling.

For noen uker siden møtte jeg ham på en fest og etter det har vi møttes nesten hver dag. Vi har vel innledet et forhold. Jeg tenker noen ganger på at jeg synes det er litt ekkelt at han vet så mye om meg så tidlig i et forhold, men vi er forelsket begge to. Han sier at han ikke synes det er noe problem.

Han er litt usikker, men han tror at det er lovlig at vi er sammen da det har gått over 2 år siden vi traff hverandre i psykiatrien. Men jeg har vært innlagt flere ganger ved samme avdeling og da har han jobbet på andre avdelinger ved samme sykehus. Jeg hører fremdeles til samme sykehus og det kan vel hende at jeg kommer dit igjen, men nå jobber han fast på en annen avdeling.

Det er sikkert noen som synes at vi ikke burde være sammen, men jeg er interessert i å høre om det er lovlig. Noen som vet? Vi vil jo ikke risikere jobben hans...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294145-sammen-med-en-fra-psykiatrien/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...