villee Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har tenkt å gi min bestemor gaveabonnement på Se og Hør, men må velge mellom Se og Hør tirsdag og weekend, så lurer på om det er noen forskjeller på disse to? 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Du kan velge det du vil ha, begge eller en gang pr uke. 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Du kan velge det du vil ha, begge eller en gang pr uke. Det står vel stort sett det samme, men jeg holder en knapp på det midt i uka. Programmet til TV er det samme. 0 Siter
villee Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Skrevet 17. desember 2007 Det står vel stort sett det samme, men jeg holder en knapp på det midt i uka. Programmet til TV er det samme. Ok, det er ikke slik at det ene har kryssord og den andre ikke? Eller noe slikt? 0 Siter
Gjest juleklem Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Ok, det er ikke slik at det ene har kryssord og den andre ikke? Eller noe slikt? Begge har kryssord. Tirsdags utgava er vel noe større enn weekend utgava. Men det er det samme tv program i begge. I de siste weekend utgavene har det fulgt m jule cd.. Så det er bare å velge eller ta begge :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.