Gå til innhold

Dr Proktors prompepulver

Anbefalte innlegg

Har noen av dere lest denne boka (av Jo Nesbø)?

Jeg har kjøpt den i julegave til en nevø på 10 år, som har lest veldig lite, men som nå synes det er gøy med leseløvebøkene.

Slik jeg forstod det da jeg bladde i den i bokhandelen, er den mer avansert språklig enn de fleste leseløvebøkene, men nå er jeg litt redd for at den kanskje er litt for barnslig for ham?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294231-dr-proktors-prompepulver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ikke boka, men bare tittelen må da være midt i blinken for 10-årige gutter?!? :-)

Ja - det tenkte jeg også, men det er ikke for barnslig da?

Varer prompe-alderen helt fra 2 til 11 år? Altså prompehumoralderen?

Joda, åtteåringen min synes det er morsomt med prompehumor, men det er jo særlig hun på snart 4 som synes det er topp!

Joda, åtteåringen min synes det er morsomt med prompehumor, men det er jo særlig hun på snart 4 som synes det er topp!

Åtteåringen min går rundt med ei t-skjorte med påskrifta BÆSJ - TISS - PROMP på (fra Probat) og synes den er ustyrtelig morsom.

;)

Vel, jeg har et par kamerater på 39 og 41 som fortsatt synes promp er ustyrtelig morsomt, så...

For å være ærlig, så aner jeg ikke. Har ikke så mye erfaring med den aldersgruppen, dessverre.

AneM1365380603

Hun på 12 her synes også prompegreier er morsomt, men jeg ser hun prøver å beherske seg ;)

Annonse

For gutter tror jeg prompehumoralderen aldri overskrides. Vi har så vidt begynt å lese Dr. Proktors prompepulver for våre som er 7 og 9 og de liker den godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...