Gå til innhold

Hvis du blir glemt bort

Anbefalte innlegg

Jobber i en mellomstor bedrift, kanskje 200 ansatte. Er i permisjon nå. Har gledet meg til julelunsjen siden jeg gikk ut i permisjon i sommer, men innser nå at jeg er glemt bort. Det har vært mye omorganisering der det siste året og jeg går ut fra det er en ny som har hatt ansvar for julelunsjen i år.

Skattekortet kom i dag og jeg sendte det per post til jobben, sammen med et julekort og takk for gaven jeg fikk da babyen kom. Det kan nok hende at noen der nå plutselig tenker "åå, hun ja... hun jobber her hun ja, kanskje hun skulle få være med på julelunsjen?" så kanskje de ringer og ber meg.

Men jeg er endel fornærmet og kanskje litt i overkant dramaqueen her nå, og selv om jeg i utgangspunktet har veldig lyst, så blir jeg nesten litt demonstrativ at nehei, da gidder jeg iallfall ikke å dra, siden de ikke husket på meg i første omgang.

Ville dere dratt hvis dere i første omgang var glemt, men så husket på fordi dere selv tok kontakt med jobben av andre grunner?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294232-hvis-du-blir-glemt-bort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Ville dere dratt hvis dere i første omgang var glemt, men så husket på fordi dere selv tok kontakt med jobben av andre grunner?''

Ja, hvis det var en tilstelning jeg i utgangspunktet ville likt å være med på og det var kolleger der jeg gledet meg til å treffe. Det er kjipt å bli glemt, men det kan være ganske forståelig med mange ansatte og omorganisering.

Gjest Ingemanns kjære

Ja, her var det høye drama queen fakter.

Jeg hadde nok dratt om det hadde kommet en sen innbydelse. Men usikker på om jeg hadde sendt skattekortet med post. Om det ikke er langt unna, hadde jeg vel benyttet innlevering av kortet til en hyggelig tur ned på jobben. Pratet litt hyggelig med kolleger og ikke bært nag i det hele tatt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...