Gå til innhold

Etterlengtet juleferie / Fly med sykt barn

Anbefalte innlegg

Persille1365381127

Takk for svar, Persille. Jeg tenker det samme. Her får man tenke på velvære over tid, i motsetning til noen slitsomme reisetimer.

Jepp, og om du "doper" ham litt ned de få timene - så er det greiere både for ham, deg og alle dere reiser med, og han tar ikke noe skade av det. Sannsynligvis sover han seg gjennom hele affæren da.

Fortsetter under...

Huff Glimtipper nå fikk jeg våte øyne her jeg sitter. Du skal reise, du trenger litt hjelp av dine nære. Jeg har aldri hørt at barn med feber ikke skal dra. Jeg ville gitt febernedsettende. Det finnes jo vel leger dit du skal også om det skulle bli nødvendig? Får du noe hjelp/behandling for nakken og skuldrene? Få litt varme på der, også noen vennlige hender som kan kna deg litt.

Håper feberen til barnet ditt er forbigående. Det skjer jo slikt med de små. God jul til dere!!! juleklem fra meg

Gjest Shira :o)

Gjør som flere her sier, gi paracet, ha noen lokkemidler på lur om han blir grinte, det meste er lov nå, det er unntakstilstand.

Så reiser dere.

Det gjør dere begge godt selv om de 2 timene er slitsomme.

God bedring til begge to. Nå reiser du og får litt pleie.

Du dytter på med Paracet på Squishy og dobbel dose Ibux på deg sjøl (for skuldrene) og reiser. Så kommer dere fram til noen som kan passe på dere begge to når dere er sjuke. :)

Gi Paracet rett før dere skal reise hjemmefra, så burde den funke i 4-5 timer.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1197961183' post='3754417]

Gjør som flere her sier, gi paracet, ha noen lokkemidler på lur om han blir grinte, det meste er lov nå, det er unntakstilstand.

Så reiser dere.

Det gjør dere begge godt selv om de 2 timene er slitsomme.

God bedring til begge to. Nå reiser du og får litt pleie.

Takk :)

Du dytter på med Paracet på Squishy og dobbel dose Ibux på deg sjøl (for skuldrene) og reiser. Så kommer dere fram til noen som kan passe på dere begge to når dere er sjuke. :)

Gi Paracet rett før dere skal reise hjemmefra, så burde den funke i 4-5 timer.

Takk :)

Vi satser på å dra. Squishy er rimelig oppegående i dag.

Annonse

Gjest god bedring

Kanskje er han bedre i morgen? Barn kan ha feber og komme seg raskt.

Men det er vel ikke lurt å fly med sykt barn? Tenk om det er noe smittsomt og andre på flyet blir smittet.

Jeg håper inderlig dere får reist og at dere begge er friske i morgen. :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...