Gå til innhold

Hvor mye pinnekjøtt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ringerikskringla

350 gram pr person er standardmålet, men jeg beregner alltid litt mer til voksne, og mindre til ungene.

de regner noe mer enn 350 når det er mye bein...der jeg jobber sier vi 250-300 gr kjøtt uten ben og 450-500 gr kjøtt med ben samme gjelder fisk

tzatziki1365380058

de regner noe mer enn 350 når det er mye bein...der jeg jobber sier vi 250-300 gr kjøtt uten ben og 450-500 gr kjøtt med ben samme gjelder fisk

450 til 500 gram fisk pr person???? Det er MYE! Og mye mer enn jeg spiser, med eller uten bein.

Jeg hadde pinnekjøtt-selskap for ei stund siden, og da beregnet vi 350 gram pr person. Det holdt akkurat, kunne hatt litt mer for nervenes skyld, men ikke for gjestenes, tror jeg.

Vi spiser en kilo til sammen, 2 voksne og 2 barn som spiser pinnekjøtt.

Jeg synes du tar hardt i med mengden din, har aldri opplevd at vi har måttet ha så mye pr person av noe som helst, egentlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...