Gå til innhold

hvor lenge varer blødningene

Anbefalte innlegg

Gjest med hormonspiral

Har fått satt inn hormonspiral for 3 uker siden. Den første uken blødde jeg ikke i det hele tatt. De to neste har jeg blødd og blødd og blødd.. Når kan jeg forvente at dette skal gi seg? synes det er rart at det kom først etter en uke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294310-hvor-lenge-varer-bl%C3%B8dningene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest med hormonspiral

Jeg var blant de uheldige, for jeg småblødde nesten i 6 mnd. Og endte med å ta den ut et par dager før fristen for å få penger tilbake, for bivirkninger, gikk ut.

Noen blør lenge i hvert fall.

Så man kan få igjen pengene etter 6 måneder?

Åh, dette innlegget kunne vært meg som hadde skrevet. Jeg er i nøyaktig samme situasjon, faktisk. Har aldri hørt noe om at man kan få pengene tilbake... Kan det stemme da?

Gynekologen min sa at med min "historie" med hormonell prevensjon kunne jeg regne med småblødninger i 4-6 mnd. Så jeg er forberedt, men drit lei nå etter bare et par uker. Trøster meg med det at det kan bli mye mye mindre etter det, og at vi slipper annen prevensjon. Jeg har ikke funnet noe som helst annet jeg kunne tenkt meg å prøve, og kondom de neste 5-10 åra har jeg lite lyst til, gitt.

Annonse

Jeg hadde småblødninger i ni mnd etter at jeg satte inn spiralen. Det var ikke snakk om store mengderog det holdt rikelig med truseinnlegg. Problemet var jo at jeg konstant måtte gå med truseinnlegg fordi jeg aldri visste når småblødningene kom :-(

Det er normalt å ha småblødninger, så jeg tror det er greit å prøve holde ut i ca tre mnd iallefall...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...