Gå til innhold

Hva mammaen som ikke ønsket seg noe fikk til jul

Anbefalte innlegg

Gjest Valnøtt

Jeg skrev en tråd forrige dagen om at jeg ikke egentlig ønsket meg noe til jul. Og alle svarene jeg fikk ga meg jo noen ideer om ting jeg også fikk lyst på - tusen takk.

Men nå har jeg allerede fått den første julegaven da - det var juleverksted på skolen i går... Og etterpå hang det på treet den nydeligste lille klokkestreng med bilde av et hjerte, en katt som sover og en stjerne. Alt klippet fint ut i filt så man kan se hva det skal være tilogmed. Til mamma fra førsteklassingen min. Og jeg ble akkurat så utrolig glad som han hadde ønsket seg at jeg skulle bli, ja, kanskje enda gladere faktisk. Og på rommet til den største får jeg ikke lov å gå inn, så det er nok noen planer der også :-)

Fortsetter under...

Poden har laget et aldeles nyyyydelig maleri med utrolig vakre farger til stemora til jul og et flott kort hvor han bl.a. skriver "Til min snille stemor". :o) Jeg er ganske misunnelig på det bildet altså, skulle gjerne hatt det i glass og ramme på veggen selv! Det har jeg selvfølelig sagt til ham og han bare smiler hemmelighetsfullt og sier at han har nok laget noe til meg også. De er så herlige!

Gjest Valnøtt

Det _er_ gøy å få noe de har laget selv :)

Jenta mi ruger på en gave til oss, og jeg gleder meg til å se hva hun har laget!

Har dere pyntet treet nå??

Pyntet det i helga som var. Ungene skal feire jul hos faren i år, pluss at det er hans helg før det også, så de er borte fra fredag til over jul. Dermed tok vi frem jula tidlig i år. Og det har igrunnen vært deilig å ha rolige kvelder denne uka med bare kos mens alle stresser for å bli ferdige til jul :-D

Pyntet det i helga som var. Ungene skal feire jul hos faren i år, pluss at det er hans helg før det også, så de er borte fra fredag til over jul. Dermed tok vi frem jula tidlig i år. Og det har igrunnen vært deilig å ha rolige kvelder denne uka med bare kos mens alle stresser for å bli ferdige til jul :-D

Det var jo lurt da :) Koselig med juletre tenker jeg, gleder meg! Hærlig lukt også.

Det _er_ gøy å få noe de har laget selv :)

Jenta mi ruger på en gave til oss, og jeg gleder meg til å se hva hun har laget!

Har dere pyntet treet nå??

''Det _er_ gøy å få noe de har laget selv :) ''

Ja - bare det ikke inneholder dorullkjerner...

Annonse

Er det ikke ille????

Jeg grøsser, jeg, men heldigvis kom det ikke noe slikt hjem til oss...

Jeg fikk ordnet masse runde treplater (hentet dem på lampefabrikk, gratis) til dem ett år i barnehagen, så da slapp vi en ny runde doruller ;)

''Det _er_ gøy å få noe de har laget selv :) ''

Ja - bare det ikke inneholder dorullkjerner...

Dorullnisser kan da være søte nok de?

Fremdeles har mine foreldre et par nisser på bordet hver jul - som _jeg_ laget på skolen. Synes det er kjempesøtt, jeg *S*. Og vi pynter bordet med våre barns nisser.

Fremdeles har mine foreldre et par nisser på bordet hver jul - som _jeg_ laget på skolen. Synes det er kjempesøtt, jeg *S*. Og vi pynter bordet med våre barns nisser.

Jeg syne sogså de er søte :-)

Og mamma har noen fremme hver jul som jeg og min søster laget - både dorullnisser og dorullengler :-)

Jeg er bare så sær at jeg ikke helt orker do-ting som pynt...

Men ellers er jeg ganske snill og grei!

:-)

Annonse

Jeg fikk ordnet masse runde treplater (hentet dem på lampefabrikk, gratis) til dem ett år i barnehagen, så da slapp vi en ny runde doruller ;)

Suverent tiltak! Jeg hadde helt sikkert gått hardt inn for å få barnehagen til å endre planer dersom det kom beskjed om å ta med dorullkjerner hjemmefra... For jeg æ'kke helt dum, sjø, så jeg ville forstått at de hadde kommet i retur med rød filt og bomull!

Jeg er bare litt sær, klarer ikke do-ting som pynt...

;-)

Fordi det hører til doen, altså?

Fikk du med deg det innlegget jeg hadde her en gang om at jeg og min søster lekte butikk på badet da vi var små? Jeg satt på do med skittentøykorga foran meg, og søstera mi kom og skulle kjøpe tøy..... Jeg dukket nedi skittentøykorga og fant masse spennende som jeg "solgte til henne"

Fordi det hører til doen, altså?

Fikk du med deg det innlegget jeg hadde her en gang om at jeg og min søster lekte butikk på badet da vi var små? Jeg satt på do med skittentøykorga foran meg, og søstera mi kom og skulle kjøpe tøy..... Jeg dukket nedi skittentøykorga og fant masse spennende som jeg "solgte til henne"

Det er nok fordi det er en do-ting, ja, og jeg vet jo litt om hvordan min f.eks. kan være uheldige med egentørk og hva de tar i etterpå... Nok om det!

Nei, historien din har jeg ikke hørt, men den er jo kjempemorsom, da! Hva sa din mor til denne typen butikkdrift?

Det er nok fordi det er en do-ting, ja, og jeg vet jo litt om hvordan min f.eks. kan være uheldige med egentørk og hva de tar i etterpå... Nok om det!

Nei, historien din har jeg ikke hørt, men den er jo kjempemorsom, da! Hva sa din mor til denne typen butikkdrift?

Tror ikke hun visste noe om det....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...