Gå til innhold

Lei meg....


Gjest fnugget

Anbefalte innlegg

Så det er du som bestemmer sånne ting. Noterer.

Du velger jo å tolke alt i verste mening, du! Jeg synes det var en fin tråd, jeg. Ennå jeg ikke liker jul. Man kan ikke ta det personlig at man får ETT surt svar blant så mange hyggelige! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    4

  • Orio

    4

  • frosken

    2

  • Mikkaela_rev

    1

Mest aktive i denne tråden

For en tullete tilbakemelding da?! Det er vel bare hyggelig å høre hva som er folks favorittjulesang vel? Sikkert bare en som hadde en dårlig dag vettu. Har ikke sett tråden jeg, men det høres ut som en koselig førjulstråd det, bortsett fra den sure kommentaren. Ikke bry deg om det, det er alltid en eller annen som slenger med leppa her inne, det er vel kanskje litt av "sjarmen at det er forskjellige mennesker her.

At andre har det fælt er vel ingen unnskyldning for at _alle_ skal sture hele tiden? Da kan man ikke leve et godt liv. Det er _alltid_ mange andre som har det verre enn en selv her i verden dessverre, men det må være lov å kose seg med en julesang likevel.

Ha en god jul fnugget, og prøv å ikke ta deg nær av sleivspark selv om det kan være vanskelig når man er litt ekstra sårbar :-)

Takk, takk....prøver å la være, men ikke så lett for tida...er ikke fan av jula sjølv, men går vel an å både gru seg og glede seg på samme tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hidi har issues - la dem bli hos henne, og ikke la dem komme inn på deg.

Du fikk ett kjipt svar, ett negativt - og resten positive, det burde si sitt :)

Mhm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du ikke blir for lenge borte.

Jeg synes det var en koselig tråd, et forsøk på å fokusere på noe som er positivt ved jula, ikke bare stress og mas og påtvunget hygge.

Jeg så den kommentaren du fikk, og jeg synes den var helt idiotisk. Det blir jul, og julen er noe mange er veldig opptatt av, de som vil forholde seg minst mulig til julen bør hoppe over innlegg med "jul" i tittelen.

Ja enig. Best å holde seg borte dersom en ikke kan lese noe uten å komme med en sur og usaklig kommentar. Selv om jula er en utfordring, så er jeg glad i julesanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også at det var en hyggelig tråd. Ikke vær lei deg pga en bruker som ikke liker jula. Gruer meg til jula jeg også, men den kommer enten vi vil eller ikke. Klem.

Jula løper ingen vei med det første nei...men den går over den og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja enig. Best å holde seg borte dersom en ikke kan lese noe uten å komme med en sur og usaklig kommentar. Selv om jula er en utfordring, så er jeg glad i julesanger.

Jeg også, julesangene er vel omtrent det eneste jeg ser frem til til jula i år. Selv om jeg ikke klarer å fokusere på noe positivt ved julen akkurat nå (det var derfor jeg ikke svarte i den tråden) har jeg ikke lyst til å sabotere for andre som får det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

Takk:) Det er sant, ting "skjærer" seg litt mer enn vanlig for tida..

Ja, slik hender innimellom, og da blir man mer saarbar for kritikk ogsaa.

Jeg haaper ting ordner seg for deg, og at du fortsetter aa vaere her paa dol:-)

Husk at du er verdifull! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke stikke av fra alle greie folka som er på DOL, tross alt;)

Jeg har ikke sett tråden din, men folk er forskjellige og har ulike meninger om mangt og meget. Ikke noe å ta på vei for:)

Neida, er vel litt ekstra nå bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du trenger å bli så lei deg for det:-) Jeg syns det var starten på en hyggelig tråd, men skjønner at du er sårbar.

ja, er nok det nå for tida, men får avpasse bruken etter det, tenker jeg.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du velger jo å tolke alt i verste mening, du! Jeg synes det var en fin tråd, jeg. Ennå jeg ikke liker jul. Man kan ikke ta det personlig at man får ETT surt svar blant så mange hyggelige! :)

Jeg tolker ikke alt i verste mening, men kjenner jeg tåler mindre for tida...

Hadde en dårlig i dag i går, så jeg leste ikke de positive svarene før i dag, og da følte jeg meg litt bedre, selv om jeg nå må avpasse bruken fordi jeg tåler kjempelite nå kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange positive svar, og så velger du å fokusere på det ene som var surt? Man kan ikke tekkes alle, sånn er det bare. Samme hvor perfekt man måtte være kan man ikke det. Det blir helt tullete å slutte på dol på grunn av det der, synes jeg.

Sikkert, og jeg skal ikke slutte på dol, men må kanskje regulere det litt siden jeg ikke tåler så mye akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også, julesangene er vel omtrent det eneste jeg ser frem til til jula i år. Selv om jeg ikke klarer å fokusere på noe positivt ved julen akkurat nå (det var derfor jeg ikke svarte i den tråden) har jeg ikke lyst til å sabotere for andre som får det til.

Ja, enig i det du sier Orio. Prøvde bare (ja, etter fattig evne) å komme litt i julestemning når jeg allikevel satt og skrev julekort m.m. Skulle ikke starte en tråd når jeg er så sårbar som nå, i alle fall ikke en sånn. Men nå vet jeg det til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, slik hender innimellom, og da blir man mer saarbar for kritikk ogsaa.

Jeg haaper ting ordner seg for deg, og at du fortsetter aa vaere her paa dol:-)

Husk at du er verdifull! :-)

Takk :)

Kjenner er veldig emosjonell for tida og lar meg styre av følelser. Kjipt, men ikke alltid jeg klarer å gjøre noe med det der og da, gitt.

Det jeg egentlig håper på er en fredfull jul. Synes det er et god uttrykk jeg, i stedet for å si "gledelig jul" feks. Jula blir nok ikke gledelig for meg, men forhåpentligvis mest mulig fredfull - for alle oss som gruer oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare si at den tråden din om julesanger reddet morgenen min! Har heldigvis lyd på PC'en og storkoste meg, det var en VELDIG trivelig tråd!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig i det du sier Orio. Prøvde bare (ja, etter fattig evne) å komme litt i julestemning når jeg allikevel satt og skrev julekort m.m. Skulle ikke starte en tråd når jeg er så sårbar som nå, i alle fall ikke en sånn. Men nå vet jeg det til neste gang.

Det er synd andres tankeløshet skal gå så hardt ut over deg/oss når vi er på det mest sårbare. Det er kanskje ikke så dumt å ikke starte sånne tråder, men hvordan i all verden skulle du kunne vite det? Surmagede oppstøt er ikke lett å forutsi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare si at den tråden din om julesanger reddet morgenen min! Har heldigvis lyd på PC'en og storkoste meg, det var en VELDIG trivelig tråd!

mvh

Takk, det var godt å høre at jeg har gledet i alle fall én i dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd andres tankeløshet skal gå så hardt ut over deg/oss når vi er på det mest sårbare. Det er kanskje ikke så dumt å ikke starte sånne tråder, men hvordan i all verden skulle du kunne vite det? Surmagede oppstøt er ikke lett å forutsi.

Nei, sant det.

Sånn utenom: Spurte en venn om det går an å hoppe over denne dagen. Så svarte hn: Det er bare å trykke fast forward på fjernkontrollen...hehe..Det skulle vært mulig nå synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...