Gå til innhold

Nissefest ute i 10-12 minus

Anbefalte innlegg

-hadde de i barnehagen i går. 5-åringen bare sutra og ville bæres (!), mens vi sa noe sånt som "ti still' unge, nå kommer snart julenissen" og prøvde å få henne til å skjerpe seg. Hadde det ikke vært for at jeg var satt opp som ryddemannskap etter festen, hadde vi reist hjem med henne...

-da vi omsider hadde fått nissepose, ryddet og kom hjem hadde hun 38 i feber, og har hostet i hele natt (og i hele dag).

*sukk*

håper det går over til juleferien begynner om et par dager.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294448-nissefest-ute-i-10-12-minus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Det går mye influensa rundt for tiden. Noen har magasjau, mens andre har feber og hoste som ditt barn. Håper bare alle klarer å bli kvitt det før jul. Det er så kjedelig å være syk i jula. Selv har jeg en mann med bihulebetennelse og småjenter med feber og hoste. Den ene har litt øreverk i tillegg. Jeg frykter at resten her får det til jul :-/

God bedring til jenta di!

Det går mye influensa rundt for tiden. Noen har magasjau, mens andre har feber og hoste som ditt barn. Håper bare alle klarer å bli kvitt det før jul. Det er så kjedelig å være syk i jula. Selv har jeg en mann med bihulebetennelse og småjenter med feber og hoste. Den ene har litt øreverk i tillegg. Jeg frykter at resten her får det til jul :-/

God bedring til jenta di!

Influensaen er vel ikke kommet til Norge enda? Går kraftig forkjølelse, med influensalignende symptomer. Og det går omgangssyke. Så det er alikevel nok å passe seg for :-)

God bedring til GA sin frøken!

AneM1365380603

Influensaen er vel ikke kommet til Norge enda? Går kraftig forkjølelse, med influensalignende symptomer. Og det går omgangssyke. Så det er alikevel nok å passe seg for :-)

God bedring til GA sin frøken!

Da vi var på 2-årskontroll med minstepia nylig spurte legen om vi hadde hatt influensa, for den kom tidlig i år. Det går vel virus av ulike slag hele tiden. Håper ikke det kommer en som er enda verre da :-o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...