Gå til innhold

Hjelp: Gave til jente på 10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AneM1365380603

Pynt til rommet hennes, lipgloss, dusjsåpe, jumper, lommebok, skrin med lås. Min datter har en glasskule med lys i som hun er veldig glad i. Jeg vet ikke hvor den er kjøpt og hva den kostet, men den er virkelig fin. trultis sitt forslag støtter jeg også.

Hvis hun liker å lage ting, et gjør-det-selv-smykkesett fra Panduro.

Ellers faller gjerne klær fra Wow i smak i den aldersgruppen. De har småplagg i passende pris. Og jeg kjøpte faktisk en vinterjakke der til 99 kroner for noen dager siden, til tiåringen jeg kjøper presang til.

Hvis hun liker å lage ting, et gjør-det-selv-smykkesett fra Panduro.

Ellers faller gjerne klær fra Wow i smak i den aldersgruppen. De har småplagg i passende pris. Og jeg kjøpte faktisk en vinterjakke der til 99 kroner for noen dager siden, til tiåringen jeg kjøper presang til.

Gjør det selv-smykkesett høres ut som en knall ide. Men kan man virkelig få det til rundt hundrelappen?

Pynt til rommet hennes, lipgloss, dusjsåpe, jumper, lommebok, skrin med lås. Min datter har en glasskule med lys i som hun er veldig glad i. Jeg vet ikke hvor den er kjøpt og hva den kostet, men den er virkelig fin. trultis sitt forslag støtter jeg også.

Takk for tips! Var helt rådvill her. :)

Annonse

Glasskula med lys i er sikkert fra IKEA. Det er en farget glasskule som står på en LED-lampe. De er kjempefine og koster nesten ikke noe. De finnes i mange forskjellige farger.

Jeg ville blitt glad for en slik en selv jeg...

AneM1365380603

Glasskula med lys i er sikkert fra IKEA. Det er en farget glasskule som står på en LED-lampe. De er kjempefine og koster nesten ikke noe. De finnes i mange forskjellige farger.

Jeg ville blitt glad for en slik en selv jeg...

Tror det er en sånn, for giveren bor nemlig rett ved Ikea :o)

punky brewster

glasskula er det sånn spåkule? Hørtes ut som noe jeg må ha til jentungen. Hun hadde nemlig ei glasskule engang som hun brukte til å spå i, men den knustes

Har du noen link? Kanskje jeg kan søke på ikea:)

Annonse

AneM1365380603

glasskula er det sånn spåkule? Hørtes ut som noe jeg må ha til jentungen. Hun hadde nemlig ei glasskule engang som hun brukte til å spå i, men den knustes

Har du noen link? Kanskje jeg kan søke på ikea:)

Det nærmeste jeg kommer er dette: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90065662

Den kula datteren min har er muligens litt større, og den har en underdel den legges på slik at det kommer lys i den. Den er ganske tung.

Ellers ser den helt lik ut. Hennes er rød, delikat rød :o)

punky brewster

Det nærmeste jeg kommer er dette: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90065662

Den kula datteren min har er muligens litt større, og den har en underdel den legges på slik at det kommer lys i den. Den er ganske tung.

Ellers ser den helt lik ut. Hennes er rød, delikat rød :o)

Takk for linken:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...