Gå til innhold

kan pepperkakedeig fryses?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mrs.Dalloway

Det går fint. Moren min lager deig bare annenhvert år for oppskriften er så stor, det har hun gjort i 20 år og ingen har klaget enda.

''Moren min lager deig bare annenhvert år for oppskriften er så stor, det har hun gjort i 20 år og ingen har klaget enda.''

Men hvorfor deler hun ikke bare oppskriften i to, og halverer mengden av de forskjellige ingrediensene? :o

''Moren min lager deig bare annenhvert år for oppskriften er så stor, det har hun gjort i 20 år og ingen har klaget enda.''

Men hvorfor deler hun ikke bare oppskriften i to, og halverer mengden av de forskjellige ingrediensene? :o

Godt spørsmål:-)

Annonse

Gjest pærebrus875

Vel, du sparer jo tid annenhvert år da... men fortsatt mye arbeid når det er "bake-år". Men er man først i gang med å bake så er det jo ikke så mye ekstraarbeid å lage mer deig.

Hun synes det er greit å slippe å lage noen år. Dessuten har det blitt tradisjon. Tradisjon er viktig i julen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...