Gå til innhold

Den mest VERDIGE vinneren

Gjest Maybeelinn

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Antagelig vil du ikke finne de innleggene heller. Jeg blir slettet jeg og innimellom :o)

Godt ¨å høre! Jeg var kjempefornøyd når Glenn vant! Og jeg elsker countrymusic, åttitallmusikk og boyband...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maybeelinn

Men selv om Kurt hadde gitt ut plate før, så var han jo ikke akkurat _kjent_ da, mens nå er han megakjendis i Norge. Han ville neppe kommet dit uten Idol.

Et poeng ja.. men uansett så synes jeg det er alt for urettferdig for disse 16-17 åringene at de må konkurrere mot "gamlinger som har vært i gamet lenge" . De burde hatt en lavere øvre aldersgrense.

Liker ikke den rocka stemmen til Glenn jeg da, av alle idolvinnere hit til synes jeg denne gangen er den værste, dessverre. Hadde håpet at BJ vandt men det er for mange husmødre som stemmer og de unge er ute på by´n fredag kveld, veldig synd... Er 100% sikker på at hvis idol-finalen hadde vært på en onsdagkveld så hadde BJ eller en av de andre mye yngre vunnet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et poeng ja.. men uansett så synes jeg det er alt for urettferdig for disse 16-17 åringene at de må konkurrere mot "gamlinger som har vært i gamet lenge" . De burde hatt en lavere øvre aldersgrense.

Liker ikke den rocka stemmen til Glenn jeg da, av alle idolvinnere hit til synes jeg denne gangen er den værste, dessverre. Hadde håpet at BJ vandt men det er for mange husmødre som stemmer og de unge er ute på by´n fredag kveld, veldig synd... Er 100% sikker på at hvis idol-finalen hadde vært på en onsdagkveld så hadde BJ eller en av de andre mye yngre vunnet. :-)

Helt uenig med deg. Jeg synes det er flott at øvre aldersgrense er hevet, og jeg synes nedre aldersgrense burde vært hevet til 18 år. Kidsa på 16/17 år er bare ikke modne nok for et slikt sirkus....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...