hidi, the scorpion Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Antagelig vil du ikke finne de innleggene heller. Jeg blir slettet jeg og innimellom ) Godt ¨å høre! Jeg var kjempefornøyd når Glenn vant! Og jeg elsker countrymusic, åttitallmusikk og boyband... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maybeelinn Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Men selv om Kurt hadde gitt ut plate før, så var han jo ikke akkurat _kjent_ da, mens nå er han megakjendis i Norge. Han ville neppe kommet dit uten Idol. Et poeng ja.. men uansett så synes jeg det er alt for urettferdig for disse 16-17 åringene at de må konkurrere mot "gamlinger som har vært i gamet lenge" . De burde hatt en lavere øvre aldersgrense. Liker ikke den rocka stemmen til Glenn jeg da, av alle idolvinnere hit til synes jeg denne gangen er den værste, dessverre. Hadde håpet at BJ vandt men det er for mange husmødre som stemmer og de unge er ute på by´n fredag kveld, veldig synd... Er 100% sikker på at hvis idol-finalen hadde vært på en onsdagkveld så hadde BJ eller en av de andre mye yngre vunnet. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juneau Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Et poeng ja.. men uansett så synes jeg det er alt for urettferdig for disse 16-17 åringene at de må konkurrere mot "gamlinger som har vært i gamet lenge" . De burde hatt en lavere øvre aldersgrense. Liker ikke den rocka stemmen til Glenn jeg da, av alle idolvinnere hit til synes jeg denne gangen er den værste, dessverre. Hadde håpet at BJ vandt men det er for mange husmødre som stemmer og de unge er ute på by´n fredag kveld, veldig synd... Er 100% sikker på at hvis idol-finalen hadde vært på en onsdagkveld så hadde BJ eller en av de andre mye yngre vunnet. :-) Helt uenig med deg. Jeg synes det er flott at øvre aldersgrense er hevet, og jeg synes nedre aldersgrense burde vært hevet til 18 år. Kidsa på 16/17 år er bare ikke modne nok for et slikt sirkus.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.