Gå til innhold

For en mann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du tror ikke noen av dem kommer til å få suksess etter Idol? Det er vel kun 2-3 stk som har greid det, og bare Kurt Nilsen av vinnerne.

''Så du tror ikke noen av dem kommer til å få suksess etter Idol?''

Tjaa, den første plata med vinneren kommer helt sikkert til å selge minst 40 000, men det har ingenting med kvalitet og talent å gjøre, bare rein markedsføring og massesuggesjon. :)

''Det er vel kun 2-3 stk som har greid det, og bare Kurt Nilsen av vinnerne.''

Kurt Nilsen ja (han blei jo World Idol) og Tone-Damli Åberge som har solgt på utseende sitt...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

12

• morsan

9

• Lillemus

6

• pekkaline

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg også! Mannen min sendte meg melding om at han vedda en hundrings på at Glenn vinner. Jeg vedda imot!! ;-)

Da er du 100 kroner fattigere. :-)

AneM1365380603
Skrevet

''Så du tror ikke noen av dem kommer til å få suksess etter Idol?''

Tjaa, den første plata med vinneren kommer helt sikkert til å selge minst 40 000, men det har ingenting med kvalitet og talent å gjøre, bare rein markedsføring og massesuggesjon. :)

''Det er vel kun 2-3 stk som har greid det, og bare Kurt Nilsen av vinnerne.''

Kurt Nilsen ja (han blei jo World Idol) og Tone-Damli Åberge som har solgt på utseende sitt...

Du glemte Alejandro Fuentes. Det er vel han som har hatt nest mest suksess :)

Skrevet

Da er du 100 kroner fattigere. :-)

Næhæhei, det ække avgjort ennå!! *snurt*

Skrevet

Veldig enig med deg :) Heia Glenn.

Datteren min og venninna er ikke enig med meg, ikke sønnen min heller.

:) Min datter heier på Bjørn Johan, og jeg på Glenn, så her blir det liten vits å stemme i kveld...

AneM1365380603
Skrevet

Han hører på alt mulig. :o) Høyest i kurs står Elvis, men han har både Springsteen, Shania Twain, Vassendgutane, Vikingarna og AC/DC. :o)

Han er litt musikalsk splitta altså ;) Sånn er jeg også, hører på alt fra trance til Vikingarna.

Jeg regnet med at din og min kjære har endel felles musikksmak. Du skriver mye annet om han som minner om min. Det eneste han ikke hører på må vel være AC/DC.

Skrevet

Du glemte Alejandro Fuentes. Det er vel han som har hatt nest mest suksess :)

Tjaa..Alejandro Fuentes, gutten står enda ikkje på egne bein! :)

Skrevet

Han er litt musikalsk splitta altså ;) Sånn er jeg også, hører på alt fra trance til Vikingarna.

Jeg regnet med at din og min kjære har endel felles musikksmak. Du skriver mye annet om han som minner om min. Det eneste han ikke hører på må vel være AC/DC.

Hvis din kjære ligner min kjære så er du en svært heldig kvinne! ;o)

Skrevet

Tjaa..Alejandro Fuentes, gutten står enda ikkje på egne bein! :)

Er Alejandro konfirmert nå? ;o)

Skrevet

Næhæhei, det ække avgjort ennå!! *snurt*

Skal vi vedde?

Hvis Bjørn Johan vinner så skal eg ikkje skrive innlegg på Dol på 12 timer, etter klokka 2400 i kveld! he.he..

AneM1365380603
Skrevet

:) Min datter heier på Bjørn Johan, og jeg på Glenn, så her blir det liten vits å stemme i kveld...

Du sier noe der. Vi kunne droppet å stemme her. Barnslige meg må innrømme at jeg stemte en ekstra gang på Glenn når ikke ungene så på. Stemmemoralen her ville jo blitt helt ødelagt om de oppdaget det :-o

Gjest this is a signature
Skrevet

Han har blomstret den siste tiden:)

Skrevet

Skal vi vedde?

Hvis Bjørn Johan vinner så skal eg ikkje skrive innlegg på Dol på 12 timer, etter klokka 2400 i kveld! he.he..

Det var et dårlig "bet" synes jeg! ;-) Gi meg noe ordentlig å vedde om da!

Skrevet

Du sier noe der. Vi kunne droppet å stemme her. Barnslige meg må innrømme at jeg stemte en ekstra gang på Glenn når ikke ungene så på. Stemmemoralen her ville jo blitt helt ødelagt om de oppdaget det :-o

*sjokkert* ;-)

Skrevet

Eg sier: Glem Glen & Bjørn Johan.

Stygt redd for at du har rett, ja....

Skrevet

*Flau*

;)

Tenk hvis Glenn vinner med én stemme, hvordan skal du ever kunne se dine barn i øynene igjen? :o

AneM1365380603
Skrevet

Tenk hvis Glenn vinner med én stemme, hvordan skal du ever kunne se dine barn i øynene igjen? :o

Uff, det må jo ikke skje da. Aldri om jeg innrømmer noe ;o(

Datteren min hadde faktisk planer om å snikstemme selv. Nei, bare en stemme hver svarte jeg. Jeg ble litt mistenksom da hun skulle ta telefonen ut av stua. Noe så frekt ;)

Skrevet

Er Alejandro konfirmert nå? ;o)

;-)

tror du han har halvskjegg bare for å få oss til å skjønne at han ikke lenger er 16 år? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...