Gjest Geir Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Hæ? Sa du det? kan jeg ikke huske... (Skal manne meg opp til å hylle helten, må bare gå i forfatterlunet først...) ''Hæ? Sa du det? kan jeg ikke huske...'' Nei, sikkert...:-) Om du går i forfatterlunet, så starter du vel en ny hyldningstråd i 2011 ! 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 ''Hæ? Sa du det? kan jeg ikke huske...'' Nei, sikkert...:-) Om du går i forfatterlunet, så starter du vel en ny hyldningstråd i 2011 ! lol Er i gang, men jeg gjør det ikke halveis da vet du! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 lol Er i gang, men jeg gjør det ikke halveis da vet du! Skal du gjøre det skikkelig så må du ty til alkoholen også, litt Jens Bjørneboe aktig altså. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Skal du gjøre det skikkelig så må du ty til alkoholen også, litt Jens Bjørneboe aktig altså. OK, jeg er klar, følg med... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 OK, jeg er klar, følg med... Ja, gjett om. :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Du sier noe der. Vi kunne droppet å stemme her. Barnslige meg må innrømme at jeg stemte en ekstra gang på Glenn når ikke ungene så på. Stemmemoralen her ville jo blitt helt ødelagt om de oppdaget det :-o hehe. luringen 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Han hører på alt mulig. ) Høyest i kurs står Elvis, men han har både Springsteen, Shania Twain, Vassendgutane, Vikingarna og AC/DC. ) Nå kom min kjære hjem og sa at Vassendgutane er skikkelig bra Han har endel plater med Shania Twain og Vikingarna også. I tillegg er han veldig opptatt av traktorer. Bare måtte nevne det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.