Gå til innhold

noe jeg har glemt nå?

Anbefalte innlegg

Har prøvd å få unna det meste nå før helga. Har juletre, ribbe, julepålegg, julegodt. Svigers stiller med tilbehør til julemiddagen. Tror jeg har kjøpt pakker til de fleste som skal ha (mengler en ting til jentungen bare). Vi skal pynte på lille julaften og julepynten burde være ok.

Prøver å komme på hva jeg har glemt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294556-noe-jeg-har-glemt-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har kjøpt èn pakke, det gjorde eg i dag.

Resten tar eg i morra.

Har ikkje kjøpt inn mat til jul, bare 4 brød som eg har delt i to og lagt i frysen.

Tar resten i morra.

Julekaker liker eg ikkje, juletreet driter eg i i år, julestjerna gidder eg ikkje leite etter og serviettene og lysa sparer eg til neste år.

AneM1365380603

Har kjøpt is, og grøt med mandel bruker vi ikke.

Svigermor stiller med molter og krem

-men takk for hjelpen :-)

Jeg har igjen å sjekke klærne til ungene og meg selv. Jeg er ikke helt sikker på om det er strømpebukser til alle, men tror det :)

Da er alt i boks hos deg da. Det er godt å være ferdig. I går kveld pakket jeg inn de siste 3 gavene. Vi har julenisse, så han får også en pakke fra barna her. Julenissen vår er veldig glad i twist :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...