Gjest mammmaen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg er vel en introvert egentlig. Liker meg i eget selskap og MÅ ikke ha mennesker rundt meg til enhver tid. Men jeg presser meg selv til å invitere og komme meg ut. Hvorfor? Fordi jeg tror det er bra for den mentale helsen, det er bra å ha noe å strekke seg etter og det er bra for sjela å lufte seg litt. Etter at jeg fikk barn er jeg blitt enda mer bevisst på at det er viktig for dem å ikke bare besøke noen, men også stelle i stand til gjester. De trenger den sosiale treningen til å møte voksenlivet, til selv en gang å vite at det ikke er viktig å få, men også å gi, ved å invitere andre til seg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/294579-har-dere-mye-bes%C3%B8k/page/2/#findComment-2378099 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest god jul til deg og deg og... Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg er vel en introvert egentlig. Liker meg i eget selskap og MÅ ikke ha mennesker rundt meg til enhver tid. Men jeg presser meg selv til å invitere og komme meg ut. Hvorfor? Fordi jeg tror det er bra for den mentale helsen, det er bra å ha noe å strekke seg etter og det er bra for sjela å lufte seg litt. Etter at jeg fikk barn er jeg blitt enda mer bevisst på at det er viktig for dem å ikke bare besøke noen, men også stelle i stand til gjester. De trenger den sosiale treningen til å møte voksenlivet, til selv en gang å vite at det ikke er viktig å få, men også å gi, ved å invitere andre til seg. Jeg har også besøk eller gjør noe selv om jeg egentlig ikke orker/vil. Jeg prøver å glede meg over ting, og det gjør jeg mer nå enn før. MEN alikevel kan jeg ikke endre den jeg er. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/294579-har-dere-mye-bes%C3%B8k/page/2/#findComment-2378126 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.