Gjest mammmaen Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Jeg er vel en introvert egentlig. Liker meg i eget selskap og MÅ ikke ha mennesker rundt meg til enhver tid. Men jeg presser meg selv til å invitere og komme meg ut. Hvorfor? Fordi jeg tror det er bra for den mentale helsen, det er bra å ha noe å strekke seg etter og det er bra for sjela å lufte seg litt. Etter at jeg fikk barn er jeg blitt enda mer bevisst på at det er viktig for dem å ikke bare besøke noen, men også stelle i stand til gjester. De trenger den sosiale treningen til å møte voksenlivet, til selv en gang å vite at det ikke er viktig å få, men også å gi, ved å invitere andre til seg. 0 Siter
Gjest god jul til deg og deg og... Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Jeg er vel en introvert egentlig. Liker meg i eget selskap og MÅ ikke ha mennesker rundt meg til enhver tid. Men jeg presser meg selv til å invitere og komme meg ut. Hvorfor? Fordi jeg tror det er bra for den mentale helsen, det er bra å ha noe å strekke seg etter og det er bra for sjela å lufte seg litt. Etter at jeg fikk barn er jeg blitt enda mer bevisst på at det er viktig for dem å ikke bare besøke noen, men også stelle i stand til gjester. De trenger den sosiale treningen til å møte voksenlivet, til selv en gang å vite at det ikke er viktig å få, men også å gi, ved å invitere andre til seg. Jeg har også besøk eller gjør noe selv om jeg egentlig ikke orker/vil. Jeg prøver å glede meg over ting, og det gjør jeg mer nå enn før. MEN alikevel kan jeg ikke endre den jeg er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.