Gå til innhold

Har dere mye besøk?

Gjest god jul til deg og deg og...

Anbefalte innlegg

Gjest mammmaen

Jeg er vel en introvert egentlig. Liker meg i eget selskap og MÅ ikke ha mennesker rundt meg til enhver tid. Men jeg presser meg selv til å invitere og komme meg ut. Hvorfor? Fordi jeg tror det er bra for den mentale helsen, det er bra å ha noe å strekke seg etter og det er bra for sjela å lufte seg litt. Etter at jeg fikk barn er jeg blitt enda mer bevisst på at det er viktig for dem å ikke bare besøke noen, men også stelle i stand til gjester. De trenger den sosiale treningen til å møte voksenlivet, til selv en gang å vite at det ikke er viktig å få, men også å gi, ved å invitere andre til seg.

Fortsetter under...

Gjest god jul til deg og deg og...

Jeg er vel en introvert egentlig. Liker meg i eget selskap og MÅ ikke ha mennesker rundt meg til enhver tid. Men jeg presser meg selv til å invitere og komme meg ut. Hvorfor? Fordi jeg tror det er bra for den mentale helsen, det er bra å ha noe å strekke seg etter og det er bra for sjela å lufte seg litt. Etter at jeg fikk barn er jeg blitt enda mer bevisst på at det er viktig for dem å ikke bare besøke noen, men også stelle i stand til gjester. De trenger den sosiale treningen til å møte voksenlivet, til selv en gang å vite at det ikke er viktig å få, men også å gi, ved å invitere andre til seg.

Jeg har også besøk eller gjør noe selv om jeg egentlig ikke orker/vil.

Jeg prøver å glede meg over ting, og det gjør jeg mer nå enn før. MEN alikevel kan jeg ikke endre den jeg er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...