Gå til innhold

Så var det julestrømpa, da....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Takk for tips!

det ble to små sjokolader, en liten potetgullpose, sukkerfrie pastiller, sukkerfri tyggis og et blad (Donald og Prinsesser) til hver.

I tillegg skal jeg spe på med litt frukt :)

Så kan de se på barnetv og kose seg litt før vi voksne står opp.....

Strømpene er allerede hengt opp, og forventningen er stor...!

Å guri...jeg skulle kjøpe nye strømper i dag, men glemte det!! Hvor kan jeg få tak i det i morgen?

De får litt julesnop i strømpen og hver sine to småpakker under treet når de står opp :) (Bok og iq ting)

Du har vel noe gode store ullsokker du kan bruke? ;)

Annonse

AneM1365380603

Joda, jeg har nok det :) Får se om jeg finner noen kanskje i morgen i butikk, men det er en ok reserveløsning det ja :)

De selger julestrømper på Nille, Jysk, Europris og sikkert mange andre steder ;)

Jeg klarte å finne en til minstesnuppa som står i stil til de andre julestrømpene :)

De selger julestrømper på Nille, Jysk, Europris og sikkert mange andre steder ;)

Jeg klarte å finne en til minstesnuppa som står i stil til de andre julestrømpene :)

Jysk og europris hadde ikke igjen her, men da får jeg sjekke nille kanskje :) Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...