Gå til innhold

NHD: De syv dødssynder og en viss person...

Anbefalte innlegg

Gjest Madagaskar

Har ikke vært her på en stund, så tilgi meg om dette er blitt diskutert her på forum før.

Lurer på om du har sett programserien, og hva du mener om hovedpersonen som nå liksom skal ha begått alle dødssyndene?

Jeg mener bestemt at slike mennesker som dette må være meget psyke. Så opptatt av smerte, selvplaging, osv. Så sterkt et selvhat, liksom. Hva tror du feiler ham?

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

11

• AneM1365380603

3

• tonie

2

• Farmer

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest jjkljdkslflsj

Jeg tror ikke han hater seg selv, men jeg mener han viser en "gi faen holdning" til sin egen kropp. Kan hende han ikke er så tøff når alt kommer til alt. Tror det er en fasade,- han anstrenger seg til det ytterste for å være klovn. Ofrer mye og får kanskje ikke så mye igjen? Kan nok hende han har sine tunge stunder......

Det har jeg også lurt på. Men jeg tipper at han er en ganske så narsissistisk person. Ekstremt opptatt av sitt kjønnsorgan og sine anale funksjoner. Virker som han stadig må tøye grensene sine for i det hele tatt å kjenne at han lever.

Motbydelig virker han på meg i hvert all. Men jeg har registrert at gutter/menn synes han er litt tøff :-)

Han er i showbiz, han er ingen psykiatrisk pasient. :-) Jeg tror ikke det feiler han noe som helst, ikke noe i retning "sykdom" i alle fall. Syns det blir helt rart å sette diagnoser på folk som fungerer helt topp.

Noen psykiatrisk pasient er han nok ikke :-) Men at han har en personlighetsforstyrrelse, kan det jo ikke være noen tvil om? Han viser jo veldig tydelige tegn på eksibisjonisme, synes jeg.

Han spiser sin egen forhud, han "brakskiter" for åpen mikrofon gang på gang, osv. Og dette er jo bare på toppen av alt det andre ekstreme han har gjort opp gjennom årene.

Selv om det er showbiz, så er nok ikke alle som kunne tenke seg å framstille seg selv på akkurat denne måten. På et eller annet vis må det jo passe hans personlghet.

Annonse

Noen psykiatrisk pasient er han nok ikke :-) Men at han har en personlighetsforstyrrelse, kan det jo ikke være noen tvil om? Han viser jo veldig tydelige tegn på eksibisjonisme, synes jeg.

Han spiser sin egen forhud, han "brakskiter" for åpen mikrofon gang på gang, osv. Og dette er jo bare på toppen av alt det andre ekstreme han har gjort opp gjennom årene.

Selv om det er showbiz, så er nok ikke alle som kunne tenke seg å framstille seg selv på akkurat denne måten. På et eller annet vis må det jo passe hans personlghet.

''På et eller annet vis må det jo passe hans personlghet.''

Eventuelt lommebok ;-)

''På et eller annet vis må det jo passe hans personlghet.''

Eventuelt lommebok ;-)

Ja, det er jo mulig .-) Men jeg vet ikke hvor mye penger jeg skulle ha hatt for å utføre de bragdene der :-) Jeg tror at han på et eller annet vis liker det. Han viser seg jo bare i slike sammenhenger. I ekstreme, uappetittelige, groteske situasjoner. Og da ringer det i hvert fall noen bjeller for meg :-)

AneM1365380603

Det har jeg også lurt på. Men jeg tipper at han er en ganske så narsissistisk person. Ekstremt opptatt av sitt kjønnsorgan og sine anale funksjoner. Virker som han stadig må tøye grensene sine for i det hele tatt å kjenne at han lever.

Motbydelig virker han på meg i hvert all. Men jeg har registrert at gutter/menn synes han er litt tøff :-)

Jeg tenkte med meg selv at mannen er helt uspiselig, men det synes han visst ikke selv. For meg kan han spise opp hele seg selv. Føflekk og forhud er visst allerede fortært og fordøyd. *Æsj*

Sist han var på tv gikk mannen min straks og slo av. Han ble kvalm av hele fyren sa han, så det er visst ikke alle menn som synes han er kul.

Jeg tenkte med meg selv at mannen er helt uspiselig, men det synes han visst ikke selv. For meg kan han spise opp hele seg selv. Føflekk og forhud er visst allerede fortært og fordøyd. *Æsj*

Sist han var på tv gikk mannen min straks og slo av. Han ble kvalm av hele fyren sa han, så det er visst ikke alle menn som synes han er kul.

''Sist han var på tv gikk mannen min straks og slo av. Han ble kvalm av hele fyren sa han, så det er visst ikke alle menn som synes han er kul.''

Går utifra det er K. Schau dere prater om, eg har ikkje sett de programma, tror ikkje eg har rette kanalen en gang, men eg har sett nok til å trekke koklusjonen om at fyren er en dust på lik linje med ho der Mina Hadjihan.

*puh* Godt å få det ut! :)

AneM1365380603

''Sist han var på tv gikk mannen min straks og slo av. Han ble kvalm av hele fyren sa han, så det er visst ikke alle menn som synes han er kul.''

Går utifra det er K. Schau dere prater om, eg har ikkje sett de programma, tror ikkje eg har rette kanalen en gang, men eg har sett nok til å trekke koklusjonen om at fyren er en dust på lik linje med ho der Mina Hadjihan.

Jeg går ut fra at det er han som er tema her ;) Det er i allefall han jeg skriver om. Det er muligens noen av de mest ekle menn jeg kan tenke meg. Jeg ble kvalm av fyren da han for mange år siden spiste føflekken sin. Jeg tenkte det var et ungdomsopprør, eller et oppmerksomhetsbehov, men han er visst like sulten fremdeles ;)

Mina.. Det er hun som var på P3? Jeg kjenner lite til henne, bortsett fra hennes lite sjarmerende språk når hun omtaler sine medarbeidere på direkten.

Jeg går ut fra at det er han som er tema her ;) Det er i allefall han jeg skriver om. Det er muligens noen av de mest ekle menn jeg kan tenke meg. Jeg ble kvalm av fyren da han for mange år siden spiste føflekken sin. Jeg tenkte det var et ungdomsopprør, eller et oppmerksomhetsbehov, men han er visst like sulten fremdeles ;)

Mina.. Det er hun som var på P3? Jeg kjenner lite til henne, bortsett fra hennes lite sjarmerende språk når hun omtaler sine medarbeidere på direkten.

For mange år siden så dreiv han og blanda alt mulig rart for deretter å drikke det sånn at han spydde, tror det var eddik, urin og alt mulig rart oppi den blandingen...

''Mina.. Det er hun som var på P3?''

Har aldri hørt på ho eg bare fått med meg "høydepunktene" via media, foruten den episoden så du nevnte så fikk ho også Veronica Orderud til å lage intro til programmet der ho sa noe sånt som at : "Hvis du ikkje hører på dette så dreper eg deg!" (hallo?)

Og så sa jo ho der (nå har eg glemt navnet) som maler klovner at to navngitte kjendiser (bl.a. Morten Abel) hadde voldtatt ho, og det sendte selvfølgelig Mina... *rister på hue*

AneM1365380603

For mange år siden så dreiv han og blanda alt mulig rart for deretter å drikke det sånn at han spydde, tror det var eddik, urin og alt mulig rart oppi den blandingen...

Har aldri hørt på ho eg bare fått med meg "høydepunktene" via media, foruten den episoden så du nevnte så fikk ho også Veronica Orderud til å lage intro til programmet der ho sa noe sånt som at : "Hvis du ikkje hører på dette så dreper eg deg!" (hallo?)

Og så sa jo ho der (nå har eg glemt navnet) som maler klovner at to navngitte kjendiser (bl.a. Morten Abel) hadde voldtatt ho, og det sendte selvfølgelig Mina... *rister på hue*

Vi har visst fått med oss det samme. Hun heter Marianne Auli, hun du ikke husker navnet på. Jeg kjenner Mina kun gjennom riksdekkende aviser. Jeg fikk en snutt på mail her en dag der hun ringte til en fyr. Dama hadde funnet en lapp i lomma hans med nr til en fremmed dame. Mina ringte han og lot som om hun var den damen. Han lot som om han var singel og veldig interessert.. Pinlige greier. Da han ble avslørt la han på.

Annonse

Og nå går du og sprer det samme her. Hallo??? Geir da...

Vi har visst fått med oss det samme. Hun heter Marianne Auli, hun du ikke husker navnet på. Jeg kjenner Mina kun gjennom riksdekkende aviser. Jeg fikk en snutt på mail her en dag der hun ringte til en fyr. Dama hadde funnet en lapp i lomma hans med nr til en fremmed dame. Mina ringte han og lot som om hun var den damen. Han lot som om han var singel og veldig interessert.. Pinlige greier. Da han ble avslørt la han på.

''Da han ble avslørt la han på.''

Syns det er direkte _ynkelig_ av Mina å henge ut andre og lage "humor" på andres bekostning, godt ho fikk sparken!

Det å spise sine egne "kroppsgreier", er jo ikke direkte kultivert og normalt. Ifg. hva jeg har lest om "patologisk narsissisme", så kan det stemme på en prikk.

Han er sykelig opptatt av sine egne kroppsfunksjoner, sin egen kropp (viser seg ofte mer eller mindre naken) og sin egen person. Det er motbydelig. For dette er jo selvdyrkelse på høyeste nivå :-)

Godt at ikke alle menn beundrer han. Så det er jammen et sunnhetstegn fra din mann, at han tar avstand fra denne fyren

:-) For en helt å ha...Og ja..det er Kristoffer Schau, vi snakker om :-)

Er det tilfeldig at du her vrir fokus over fra en motbydelig mann til en motbydelig kvinne? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...