hidi, the scorpion Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Min flotteste var gave til "leger uten grenser"....! Morsomste var en flott hjemmelaget musematte ,) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Den flotteste er også den mest morsomme, nemlig laptopen jeg nå koser meg med ) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Skrevet 25. desember 2007 Den flotteste er også den mest morsomme, nemlig laptopen jeg nå koser meg med ) Åhh, det var en _flott_ julegave, ja! 0 Siter
punky brewster Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Den morsomste var nok ei badevekt fra en nabo, han synes jeg er for tykk:) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Skrevet 25. desember 2007 Den morsomste var nok ei badevekt fra en nabo, han synes jeg er for tykk:) Må jo le... Dessverre! På alvor? LOL 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Den morsomste var nok ei badevekt fra en nabo, han synes jeg er for tykk:) For en utrolig høflig nabo du har! 0 Siter
punky brewster Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Må jo le... Dessverre! På alvor? LOL Ja, han synes jeg har for stor mage, men han er skikkelig opptatt av å være syltynn da, forøvrig har jeg aldri hatt badevekt før, så nå fikk vi alle veiet oss. tilogmed våre to katter, så den kommer til stor nytte:) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 En cd jeg virkelig ønska meg, og noen bøker jeg også veldig gjerne ville ha. Også fikk jeg 100 minutter med massasje på et spa i hjembyen til kjæresten. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Skrevet 25. desember 2007 Ja, han synes jeg har for stor mage, men han er skikkelig opptatt av å være syltynn da, forøvrig har jeg aldri hatt badevekt før, så nå fikk vi alle veiet oss. tilogmed våre to katter, så den kommer til stor nytte:) Det var jo tross alt en herlig historie.... Håper ikke kattene ble fornærmet da de ble veid 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Skrevet 25. desember 2007 En cd jeg virkelig ønska meg, og noen bøker jeg også veldig gjerne ville ha. Også fikk jeg 100 minutter med massasje på et spa i hjembyen til kjæresten. Jeg fikk også en etterlengted cd, men ikke 100 minutter med massasje, dessverre, bare det er gull verd! Nyt hvert sekund ! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 En haug med bøker jeg ønsket meg!! Laptopen jeg kjøpte til meg selv like før jul var morsomst 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Den flotteste var vel joggeskoene med pigg og ullundertøyet jeg fikk av kjæresten min til vinterens joggeturer. ) Det morsomste? Tja.... En knalltøff blikk-bøtte til å ha klesklyper i? 0 Siter
The Punisher Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 En fire og en halv meter lang bilbane.. nei vent.. det var den jeg kjøpte tilsønnen min på snart 4 år det... kremt.. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 En fire og en halv meter lang bilbane.. nei vent.. det var den jeg kjøpte tilsønnen min på snart 4 år det... kremt.. he,he 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Flottest og morsomst: webkamera! Har ikke fått installert det ennå, venter på hjelp fra manne ;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Flottest og morsomst: webkamera! Har ikke fått installert det ennå, venter på hjelp fra manne ;-) Pssst... Det er så enkelt å installere at selv hu mor kan klare det Tipper at det er enklest for deg at han gjør det da, så slipper hu mor å bry seg med sånne kjedelige greier, he he. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Pssst... Det er så enkelt å installere at selv hu mor kan klare det Tipper at det er enklest for deg at han gjør det da, så slipper hu mor å bry seg med sånne kjedelige greier, he he. Altså, ehm, det går nok mest på det at jeg synes alt teknisk dill og dall er utrolig kjedelig 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Altså, ehm, det går nok mest på det at jeg synes alt teknisk dill og dall er utrolig kjedelig He he. Som jeg pleier å si til mannen min "Jeg orker ikke å bry mitt blonde hode med det". 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Jeg selv fikk fine gaver som sengetøy og parfyme. De beste gavene var fra ungene, to varme ullpledd og jenta mi lagde en fjøl på skolen. "TIL MAMMA OG PAPPA GOD JUL" Står det. Den henger allerede på kjøkkenveggen Men aller best lo vi da min sønn fikk gaven fra oldermor. Hun er en iherdig strikker av ullsokker, og det er jo flott. Jeg ventet at det lå et par i gaven hans, men det var en variant av tøffel med rosa/lilla kant på Hun vet å bruke restegarn hehe. De blir selvsagt brukt hjemme og er gode og varme! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Jeg fikk ingen morsomme, men flere flotte gaver Av min mann, så fikk jeg akkurat det hvittgullsmykket jeg ønsket meg, dog med en mye større diamant enn hva jeg hadde pekt ut på i gullsmedreklamen... ;D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.