Gå til innhold

Den morsomste/flotteste gaven du fikk?


hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mange flotte gaver! :0)

"Mette Marit" smykke,med to små engler som symboliserer mine to små! :0)

Sexy undertøy og babydoll av minn mann! ;0)

Og masse annet flott!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    18

  • AneM1365380603

    3

  • mariaflyfly

    2

  • punky brewster

    2

hidi, the scorpion

En haug med bøker jeg ønsket meg!!

Laptopen jeg kjøpte til meg selv like før jul var morsomst

Jeg elsker bøker, men fikk dessverre ingen....;)

Kanskje jeg også må kjøpe en julegave til meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Den flotteste var vel joggeskoene med pigg og ullundertøyet jeg fikk av kjæresten min til vinterens joggeturer. :o)

Det morsomste? Tja.... En knalltøff blikk-bøtte til å ha klesklyper i?

Du er så sunn! Ikke mye ribbefett som biter seg fast på deg, nei...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

En fire og en halv meter lang bilbane.. nei vent.. det var den jeg kjøpte tilsønnen min på snart 4 år det... kremt..

Og den ble vel satt opp samme kvelden, kan jeg tenke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Flottest og morsomst: webkamera! Har ikke fått installert det ennå, venter på hjelp fra manne ;-)

Jeg hadde webcamera en gang, men det forsvant da en av ungene var her. Pussig...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg selv fikk fine gaver som sengetøy og parfyme. De beste gavene var fra ungene, to varme ullpledd og jenta mi lagde en fjøl på skolen. "TIL MAMMA OG PAPPA GOD JUL" Står det. Den henger allerede på kjøkkenveggen :)

Men aller best lo vi da min sønn fikk gaven fra oldermor. Hun er en iherdig strikker av ullsokker, og det er jo flott. Jeg ventet at det lå et par i gaven hans, men det var en variant av tøffel med rosa/lilla kant på :) Hun vet å bruke restegarn hehe. De blir selvsagt brukt hjemme og er gode og varme!

Det ungene har strevd med er alltid herlig å få! Og ingenting er vel bedre enn varme ulltøfler...;)

Godt de vil bli brukt. Har selv slitt ut noen slike...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1198624658' post='3760393]

Jeg fikk ingen morsomme, men flere flotte gaver :)

Av min mann, så fikk jeg akkurat det hvittgullsmykket jeg ønsket meg, dog med en mye større diamant enn hva jeg hadde pekt ut på i gullsmedreklamen... ;D

Tenker du smilte godt da! Kan ikke tenke meg noe vakrere enn diamanter. De skinner så nydelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg fikk mange flotte gaver! :0)

"Mette Marit" smykke,med to små engler som symboliserer mine to små! :0)

Sexy undertøy og babydoll av minn mann! ;0)

Og masse annet flott!!

Lurer på hva din mann hadde i tankene...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en deilig flanellspysj og tova ulltøfler. Så i går gikk jeg i pysjen og tøfler halve dagen, prøvde å slappe av og spiste marsipan. Akkurat sånn 1. juledag skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker bøker, men fikk dessverre ingen....;)

Kanskje jeg også må kjøpe en julegave til meg selv...

Det synes jeg du skal gjøre!! :) Hva liker du å lese?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så sunn! Ikke mye ribbefett som biter seg fast på deg, nei...;)

Nåja... Jeg har lagt på meg en kilo. :o) Men jeg regner med at den greit går av igjen etter jul. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg fikk en deilig flanellspysj og tova ulltøfler. Så i går gikk jeg i pysjen og tøfler halve dagen, prøvde å slappe av og spiste marsipan. Akkurat sånn 1. juledag skal være.

Jeg fikk kosedress, og når kjolen gikk av, kom den på! Var alene i går, så da tusket jeg og ryddet litt i kosedress. Det er deilig! Skulle gjerne hatt tova tøfler også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Nåja... Jeg har lagt på meg en kilo. :o) Men jeg regner med at den greit går av igjen etter jul. :o)

Den løper du kjapt av deg, ja ;) Jeg går turer, men de ser ikke ut til å ha særlig effekt på vekta, men låra må vel bli litt fastere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Det synes jeg du skal gjøre!! :) Hva liker du å lese?

Jeg er veldig glad i krim og liker godt Minette Walters, som jeg leser på orginalspråket (engelsk). Liker generelt britisk krim!

Ellers elsker jeg Dostojevskij, Sigrid Undset, Knut Hamsun og de andre gamle klassikerne...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han synes jeg har for stor mage, men han er skikkelig opptatt av å være syltynn da, forøvrig har jeg aldri hatt badevekt før, så nå fikk vi alle veiet oss. tilogmed våre to katter, så den kommer til stor nytte:)

hahaha!! kattene også! morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kosedress, og når kjolen gikk av, kom den på! Var alene i går, så da tusket jeg og ryddet litt i kosedress. Det er deilig! Skulle gjerne hatt tova tøfler også ;)

Tova tøfler kan absolutt anbefales. Til nød går det med et par tykke, gode ullsokker, men tøflerer best. :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fikk tre gaver, som eg trengte sårt alle sammen.

1. En to-pack tursokker (veldig gode).

2. Tre T-skjorter i forskjellige farger.

3. En knitrende fersk tusen lapp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min flotteste gave fikk jeg av min kjære. Det var en laptop som er bare min :D

Den morsomste var nok en liten tovet nisse som førsteklassingen vår har laget på skolen. Den er kjempesøt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Min flotteste gave fikk jeg av min kjære. Det var en laptop som er bare min :D

Den morsomste var nok en liten tovet nisse som førsteklassingen vår har laget på skolen. Den er kjempesøt :)

Så nå sitter du hvorsomhelst og taster i vilden sky ;)

Barns gaver er alltid en fryd! Bare å se de stolte små ansiktene er nesten hele jula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den flotteste gaven var nok speilrefleks-kameraet jeg fikk av samboeren min. Da jeg har litt dårlig råd og har spart til dette lenge..;)

morsomste må vel være gaven jeg fikk hos sambo først..en jekk til motorsykkel..(jeg har ikke noe motorsykkel..;)

Håpte sånn at han skulle si at det var tull, men han holdt seg alvorlig så altfor lenge..

Ble letta når han til slutt smilte og ga meg en annen gave..hehe.. vanskelig å late som man er fornøyd med gaven når man er så usikker på om det er seriøst, og leter etter tegn i ansiktsutrykket til den som gir gaven.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...