Gå til innhold

Mannfolk og bruksanvisninger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På det området der er jeg faktisk ikke typisk mannfolk, jeg liker svært godt og lese bruksanvisninger, artig å se om det er noe funksjoner jeg ikke vet om.

Jeg spør etter veien også:-)

*Ler* Det jeg ble mest oppgitt over var i grunnen at han insisterte på å skru opp igjen Krusedull-Kim for å sjekke at batteriene sto riktig til tross for at jeg sa flere ganger at den hadde brummet da jeg satte dem i. :o)

*Ler* Det jeg ble mest oppgitt over var i grunnen at han insisterte på å skru opp igjen Krusedull-Kim for å sjekke at batteriene sto riktig til tross for at jeg sa flere ganger at den hadde brummet da jeg satte dem i. :o)

Selvsagt er det viktig, der kvinner vet jo ikke bak,frem på et batteri, hehe.

Annonse

Gjest Wilhelmina

Gidder ikke forsvare meg jeg heller. Dere som kjenner meg her inne vet hvordan jeg er så. :o)

Det synes jeg nesten er litt skummelt. Kanskje du skulle skifte nick eller noe. Du har jo skrevet ganske mye personlig har jeg lagt merke til. Han kan jo være fanatisk, Norge er så lite, det er sikkert ikke så vanskelig å finne deg hvis man vil.. Tenk på barna dine!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...