Gå til innhold

Er ungene ute i jula?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men så kan vel du velte deg i egen prektighet og sende negative tanker til de som ikke tvinger barna ut på 1. og 2. juledag.

Anser du det som prektig å ha vært ute? Det vet jeg ikke om jeg er med i... Bare en observasjon at midt på dagen, den mest lyse delen av dagen, i supert vær, var det ingen andre unger ute i et område med svært mange barn, og vi gikk raskt og dekket et temmelig stort område i løpet av kort tid - uten å finne andre barn....

Men selvfølgelig utelukker jeg ikke at de KAN ha vært ute uten at vi har sett det, men vi har utsikt over en av lekeplassene (nærmeste nabo så vi ser den fra stuevinduet), og der har vi ikke sett barn idag. (men det KAN jo ha vært der uten at vi har sett det).

Dersom du synes det er prektig å være ute, og at du føler jeg gir deg dårlig samvittighet for å ha vært inne, så beklager jeg det.

For vår del er det en dyd av nødvendighet å gå ut...

Gjest nissekjerringa

Har to rastløse og "urolige" barn, og å holde dem inne hele dagen, slik vi ble nødt til i går på grunn av diverse besøk, er nærmest tortur for oss alle. Så sant det lar seg gjøre, er vi ute hver dag, ja!

Her er barna ute å aker og koser seg både 1. og 2. juledag, men det blir ikke så lenge av gangen for erfaringsmessig vet jeg at mange har familesammenkomster disse dagene. Så kanskje det er det som er grunnen til at det var så stille rundt dere :)

Gjest nissekjerringa

Har to rastløse og "urolige" barn, og å holde dem inne hele dagen, slik vi ble nødt til i går på grunn av diverse besøk, er nærmest tortur for oss alle. Så sant det lar seg gjøre, er vi ute hver dag, ja!

Sorry, skulle vært postet under trådstarteren :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...