Gå til innhold

Lego star wars til nintendo ds

Anbefalte innlegg

Så er julaften vel overstått og vi har hatt det heeeerlig!! Junior her fikk penger av oldemor og har lyst å kjøpe seg et ds spill. han har noen spill fra før og favoritten er super mario og mario kart (tror jeg det heter)

Han er 6 år og nå lurer jeg på om noen har tips som passer gutter i den alderen. Har hørt om lego star wars. Er det et bra spill? Kjøpte pokemon til han tidligere i år, men det var ikke særlig for han...

Fortsatt god jul alle sammen!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294823-lego-star-wars-til-nintendo-ds/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Urk, Pokemon er pyton når ungene ikke kan lese (engelsk) selv.. :P Vi har et Mario som heter Mario vs. Donkey Kong 2: March of the Minis, det spiller 5-åringen her for harde livet. Fant også en anbefaling om spillet "Madagascar: Operation Penguin" (egentlig for GameBoy Advance, men det er jo kompatibelt med DS) med tanke på små barn.

Andre spill vi vurderer etterhvert er "Kirby: Mouse Attack", "Kirby: C anvas Curse", "Zoo Keeper" eller et av de mange Mario- eller SonicX-spillene.

Urk, Pokemon er pyton når ungene ikke kan lese (engelsk) selv.. :P Vi har et Mario som heter Mario vs. Donkey Kong 2: March of the Minis, det spiller 5-åringen her for harde livet. Fant også en anbefaling om spillet "Madagascar: Operation Penguin" (egentlig for GameBoy Advance, men det er jo kompatibelt med DS) med tanke på små barn.

Andre spill vi vurderer etterhvert er "Kirby: Mouse Attack", "Kirby: C anvas Curse", "Zoo Keeper" eller et av de mange Mario- eller SonicX-spillene.

Høhø, gjett hvem som er gatas mester i Mario vs Donkey Kong, a? Storebror hadde med seg unger hjem for å se på mamma spille, for hun var så god. ;)

Høhø, gjett hvem som er gatas mester i Mario vs Donkey Kong, a? Storebror hadde med seg unger hjem for å se på mamma spille, for hun var så god. ;)

*glise* Omtrent som den statusen jeg har som Pokemon-ekspert det, da - klassekameratene til åtteåringen er tydelig imponert (og bittelitt forvirret) over at jeg kan så mange av navnene. ;) Det er bra vi vet å markere oss på de viktige områdene i livet!

*glise* Omtrent som den statusen jeg har som Pokemon-ekspert det, da - klassekameratene til åtteåringen er tydelig imponert (og bittelitt forvirret) over at jeg kan så mange av navnene. ;) Det er bra vi vet å markere oss på de viktige områdene i livet!

-og jeg er den store helten når kompisen til guttungen kan låne _min_ hvite DS så de kan linke når de er hos oss. Jeg gjør meg litt kostbar da "Njaaaa, okey men da er du forsiktig asså!" - og de må vaske de skitne nevene sine først.

-og jeg er den store helten når kompisen til guttungen kan låne _min_ hvite DS så de kan linke når de er hos oss. Jeg gjør meg litt kostbar da "Njaaaa, okey men da er du forsiktig asså!" - og de må vaske de skitne nevene sine først.

Det er det jeg sier, foreldre er ikke lenger hva de var. ;)

Annonse

7-åringen har Lego Star Wars 1 og 2 til Playstation2, og det er fantastiske spill.

Det er moro og spennende både for voksne og barn, men det beste av alt er at to kan spille sammen gjennom hele spillet, og da er man på samme lag og må samarbeide og hjelpe hverandre gjennom oppdragene.

Nintendo DS har jeg ingen erfaring med dessverre, men barnevakten.no er heller lunken i sin anmeldelse av Lego Star Wars til denne plattfomen her:

http://www.barnevakten.no/sider/tekst.asp?side=24285

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...