Gå til innhold

mensen etter fødsel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er helt normalt at det tar tid før mensen er skikkelig i gjenge etter fødsel. :o)

ja, tenkte meg det, er jo ganske logisk. Håper det ikke er noe annet på gang... ikke endåg. Hadde samleie en gang uten prevensjon for 2 uker siden. Tenkte jo ikke på at eggløsningen kunne være en del forsinket etter en fødsel...

ja, tenkte meg det, er jo ganske logisk. Håper det ikke er noe annet på gang... ikke endåg. Hadde samleie en gang uten prevensjon for 2 uker siden. Tenkte jo ikke på at eggløsningen kunne være en del forsinket etter en fødsel...

Hehe - les svaret jeg ga deg i den andre tråden;) Man _kan_ bli gravid til tross for at det skulle virke ganske så usannsynlig:)

Hehe - les svaret jeg ga deg i den andre tråden;) Man _kan_ bli gravid til tross for at det skulle virke ganske så usannsynlig:)

Grøss. HVIS jeg er gravid nå, så blir det 17,5 mnd mellom. Grøss. Jeg tenker alltid på hva andre sier, jeg. Familien fks. Du vet at det er visse "regler" som bør følles for at det ikke skal blir "snakk". At det ikke skal være mindre enn 2 år mellomrom, at man skal ha mer enn 1 unge, at man skal gå rundt å ønske seg gutt hvis man har jente, at man skal amme til 1 år, osv.

Grøss. HVIS jeg er gravid nå, så blir det 17,5 mnd mellom. Grøss. Jeg tenker alltid på hva andre sier, jeg. Familien fks. Du vet at det er visse "regler" som bør følles for at det ikke skal blir "snakk". At det ikke skal være mindre enn 2 år mellomrom, at man skal ha mer enn 1 unge, at man skal gå rundt å ønske seg gutt hvis man har jente, at man skal amme til 1 år, osv.

Hvah? Visse regler? :/ Vet ikke noe om det jeg.....har aldri hørt snakk om noe sånt???? Mener du at noen/mange mener det er galt/fælt/uforsvarlig å få barn tettere enn 2 år? *sjokkert*

Annonse

De blir aldri fornøyde vet du. :o) Min mor sa hele mitt første svangerskap at vi ikke måtte la det bli for lenge før nestemann. Da vi kunne fortelle at nr. 2 var på vei da eldstemann var 14 mnd var reaksjonen:"Men er ikke det for tidlig da?" Jaja.

Hvah? Visse regler? :/ Vet ikke noe om det jeg.....har aldri hørt snakk om noe sånt???? Mener du at noen/mange mener det er galt/fælt/uforsvarlig å få barn tettere enn 2 år? *sjokkert*

Yes.og det er ulike regler ute og går. Fks så har ofte mødre andre regler enn svigermødre... Og helsesøster andre regler enn jordmor.. Menn andre regler enn damer osv. Ganske forvirrende til tider må jeg si. :)

Yes.og det er ulike regler ute og går. Fks så har ofte mødre andre regler enn svigermødre... Og helsesøster andre regler enn jordmor.. Menn andre regler enn damer osv. Ganske forvirrende til tider må jeg si. :)

en " regel" sier at barn MÅ krype før det går. Mi jente drar seg fremover på armene... Vet ikke min arme råd. :-)

er ikke gravid selv om jeg aldri får mensen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...