Gå til innhold

Kan noen si jeg har vært flink?


Orio

Anbefalte innlegg

*Klepper tak i Orio og drar henne inn i varmen igjen*

Du går ingenstender. Basta. :o) Vi vil ha deg her vi nemlig.

Vel, jeg er her fortsatt. Og kommer nok til å bli værende, for jeg merker at jeg har nytte av dol på mange områder. Som f.eks. joggingen din. Uten dol hadde jeg ikke fått sånne entusiastiske skildringer av joggeturer, det er i alle fall sikkert. :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Orio

    25

  • frosken

    5

  • mariaflyfly

    4

  • tonie

    3

Mest aktive i denne tråden

Jepp, det er sikkert lurt! Du kan gjømme det i bakhodet så lenge. Prøv å gjøre noe du liker, eller det du har behov for nå. Om du vil grave deg ned, så gjør det en stund. Og så blir ting bedre igjen :-)

Har ingen tro på at det blir bedre igjen. Men vil egentlig ikke si det heller, for da bidrar jeg til å gjøre dette til et "syte- og stakkars deg" forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle prøve å gi deg selv en belønning hver gang du f.eks. går ut? Liker du å lese blader? Gå til kiosken og kjøp deg et blad og kanskje litt godterier. Rusle rolig hjem og glede deg til å sette deg i sofaen med et varmt pledd og en kopp te e.l. Les i bladet du kjøpte deg og koooos deg:)

Det beste jeg kan gjøre for meg selv, er å ta et langt, varmt bad. Da bruker jeg skrubbekrem og ansiktsmaske, samt hårkur i håret. Jeg legger meg i deilig, varmt bad med oljer e.l. og koser meg med ukas Se & Hør (ja, så enkel er jeg;-)). Jeg kjenner meg som et nytt menneske når jeg er ferdig:)

Du har helt klart en fordel fordi du er sta, så bruk det for det det er verdt!!

Jeg bor ikke midt i byen, så det er et godt stykke å gå til nærmeste kiosk. Jeg prøver også å få en sunnere livsstil, så mer godteri er det siste jeg trenger. :- )

Men en kopp god, varm te er ikke utelukket. :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært kjempeflink Orio! Du kan være stolt av seg selv som fikk til en tur når du har det tungt.:) Alt er bedre enn ingenting husk!:)

Skal prøve å huske det, har lett for å tenke "klarer jeg ikke mer enn det kan jeg like gjerne bli hjemme."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men måtte le ;)

I dagevis tilogmed....

Det var ikke vondt ment til Orio, hun er en flott person her inne, men det kan bli vel mye.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å huske det, har lett for å tenke "klarer jeg ikke mer enn det kan jeg like gjerne bli hjemme."

Skjønner hvordan du tenker - men jeg ville kastet sånne tanker langt bort! De gjør bare ting verre *nikker* . Vær glad for det du klarer - og som du selv synes er positivt for deg og ditt liv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor ikke midt i byen, så det er et godt stykke å gå til nærmeste kiosk. Jeg prøver også å få en sunnere livsstil, så mer godteri er det siste jeg trenger. :- )

Men en kopp god, varm te er ikke utelukket. :- )

Aha, jeg bor også langt unna nærmeste kiosk, så kjenner til den, ja. Da får du sørge for en god kopp te som belønning etter endt gåtur :)

Fysisk aktivitet er nok noe av det aller beste man kan gjøre for kropp og sjel, så det er helt supert at du begynner å komme igang:) Noen fortalte meg at dersom man går hyppige turer i tilsammen tre uker, så begynner man virkelig å få _lyst_ til å gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...