Gå til innhold

Slalåmski - lengde

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi kjøpte slalomski til jenta vår som er 140 cm høy. Valget sto mellom 120 eller 140 cm lange ski og vi ble anbefalt å ta 120 cm fordi hun ikke er særlig erfaren med slalom. Mye lettere å svinge med kortere ski. Jeg ville ikke kjøpt annet enn carvingski, så sjekk om de brukte skiene er av den typen!

Gjest annlovinda

Vi kjøpte slalomski til jenta vår som er 140 cm høy. Valget sto mellom 120 eller 140 cm lange ski og vi ble anbefalt å ta 120 cm fordi hun ikke er særlig erfaren med slalom. Mye lettere å svinge med kortere ski. Jeg ville ikke kjøpt annet enn carvingski, så sjekk om de brukte skiene er av den typen!

Det er carvingski det er snakk om.

Gutten vår er ca 125 cm lang, og skiene er vel 115. Så lurer egentlig på om de er i lengste laget.

Gjest annlovinda

Min 7-åring er også ca 125cm. Han fikk ski som er 120 cm til jul. Vi var i butikken i går for å sette på bindinger og da ba jeg ekspeditøren om å sjekke høyden, han sa det var ok.

Takk for svar!

Da går vi nok for disse skiene ser det ut til. :)

Annonse

Det er carvingski det er snakk om.

Gutten vår er ca 125 cm lang, og skiene er vel 115. Så lurer egentlig på om de er i lengste laget.

Det er vel ca 115 cm som er anbefalt da, ja.. Men selvsagt enda lettere å renne på kortere ski dersom han er uerfaren. Skal dere kjøpe brukt, så hadde jeg nok allikevel gått for de skia! Ikke like lett å bestille den perfekte lengden da ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...