Gjest Sjalusitrollet Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Min mann var utro for 5 måneder siden. Vi har sammen jobbet for å bevare ekteskapet, noe vi begge ønsker sterkt. Etter en "klassisk" periode med alskens plager (nummenhet, konstentrasjonsvansker, søvnløshet, manglende matlyst, hodepine og sterk sjalusi) går det bedre nå. Tiden virker til min fordel. Fortsatt må vi jobbe med å bygge opp den tapte tillit etc. Mitt spørsmål gjelder hvordan jeg kan bli kvitt/få kontroll over alle tankene som kommer ubedt? Jeg våkner fortsatt hver dag med dette som første tanke. De dukker opp så snart jeg slapper av og det er forferdelig slitsomt og nedbrytende. Vi kan ikke snakke om dette hele tiden heller. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Nei, dere kan _ikke_ snakke om dette hele tiden.... Det ville være forferdelig slitsomt for din mann, siden dere har bestemt å gi dette ett nytt forsøk. Har du ikke en fortrolig venninne du kan prate med? En venninne av meg var i din situasjon og vi snakket mye sammen om dette. Og det gikk greit i perioder, men på fest, dukket det alltid opp igjen ;( De er gift enda 15 år etter hendelsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.