Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når klarer barn å bowle, tro?

De har sånne sidestøtter på et par baner her i byen... Jenta mi blir 3 i mars.

Skrevet

Vi bowla ihvertfall med ei på 5 år i sommer, det gikk kjempefint.

Tror ikkje det er sidestøttene som er den største hindringa, mere vekta på bowlingballene.

Prøv. :)

Skrevet

Lilesøster var akkurat blitt 3 da hun bowla første gang. Hun holdt kulen foran seg og trilla den mot kjeglene. Det gikk så fint og hun var kjempestolt.

Skrevet

Vi bowla ihvertfall med ei på 5 år i sommer, det gikk kjempefint.

Tror ikkje det er sidestøttene som er den største hindringa, mere vekta på bowlingballene.

Prøv. :)

Sidestøtter er et hjelpemiddel, ikke en hindring...

Skrevet

Kommer litt an på armstyrken. Jenta mi hadde litt trøbbel i sommer da hun var 5,5. Hun insisterte på den rosa kula, og den var ikke av de letteste... Og fingerhullene var litt store til henne.

Vi klarte det fint ved å holde sammen da :-)

Skrevet

Minstemann ble invitert i 4 års-bursdag på bowlingen. Da var han nesten 4, mens resten av gutta var 4. For ham var det første gangen, men han klarte å holde kula og kaste den (han skjønte ikke det med hullene til fingrene). Et par av de andre var kjempeflinke og hadde tydligvis prøvd dette en del ganger før. Når minsten begynte å bli sliten av å kaste kula, så la han den i et stativ. Dette sikta vi inn på kjeglene, og så bare dytta vi litt til kula. Den fikk fart på vei ned fra stativet. Da ble det atskillig lettere å treffe kjeglene.

Det var veldig morsomt og spennende de første gangene, men de fleste 4 åringene ble lei før runden var ferdigspilt.

Skrevet

Sidestøtter er et hjelpemiddel, ikke en hindring...

Jo eg vet jo det, men ordla meg litt feil.

Det eg mente var, at problemet med retningen på kula (uten sidestøtter) ikkje nødvendigvis var det største problemet (at kula havner i renna), men at kulene er tunge (sjøl om det finnes "lette" utgaver) for ei på tre år.

Håper det blei litt bedre forklart?

Skrevet

Jo eg vet jo det, men ordla meg litt feil.

Det eg mente var, at problemet med retningen på kula (uten sidestøtter) ikkje nødvendigvis var det største problemet (at kula havner i renna), men at kulene er tunge (sjøl om det finnes "lette" utgaver) for ei på tre år.

Håper det blei litt bedre forklart?

Da skjønner jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...