Gjest MissiXi Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hei dere Jeg har brukt limewire en stund for gratis nedlasting av musikk, men nå når jeg søker på artister/sanger, så stopper søket og intet resultat!!?? Så står det en advarsel om trjoansk hest g virus, og at jeg bør oppdatere til Pro??? Hva betyr det da? Jeg har ikke lyst å plutselig oppdatere og dermed betale for det. Noen som vet hva jeg kan gjøre, sidn jeg nå ikke får lasta ned noe mer??? Finnes det andre bra gratis-sider for nedlasting???? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jollygood Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Limewire er vel kjent som et av de mindre trygge stedene å laste ned musikk? Du bør ordne deg et godt antivirusprogram for å unngå virus, trojanere, ormer. Det finnes flere gode antivirusprogram som du finner på nett (gratis). Jeg har god erfaring med avast!. Søk på google for å se hvordan du kan fjerne trojaneren du har fått. Det finnes flere steder hvor man kan laste ned musikk gratis, men det skal ikke oppfordres til det så jeg holder kjeft. *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fillehjcv Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Limewire er vel kjent som et av de mindre trygge stedene å laste ned musikk? Du bør ordne deg et godt antivirusprogram for å unngå virus, trojanere, ormer. Det finnes flere gode antivirusprogram som du finner på nett (gratis). Jeg har god erfaring med avast!. Søk på google for å se hvordan du kan fjerne trojaneren du har fått. Det finnes flere steder hvor man kan laste ned musikk gratis, men det skal ikke oppfordres til det så jeg holder kjeft. *s* mininova.org 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du har fått spyware eller verre. Kjør adaware, spybot og virusskann. Slett alt programmene finner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heyheymymy Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du bør ikke bruke limewire. Formater harddisken, og om du skal laste ned musikk( det er ulovlig) så benytter du torrents. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.