Gå til innhold

Dere som bruker Limewire for mp3

Gjest MissiXi

Anbefalte innlegg

Gjest MissiXi

Hei dere :)

Jeg har brukt limewire en stund for gratis nedlasting av musikk, men nå når jeg søker på artister/sanger, så stopper søket og intet resultat!!?? Så står det en advarsel om trjoansk hest g virus, og at jeg bør oppdatere til Pro???

Hva betyr det da? Jeg har ikke lyst å plutselig oppdatere og dermed betale for det. Noen som vet hva jeg kan gjøre, sidn jeg nå ikke får lasta ned noe mer???

Finnes det andre bra gratis-sider for nedlasting????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jollygood

Limewire er vel kjent som et av de mindre trygge stedene å laste ned musikk? Du bør ordne deg et godt antivirusprogram for å unngå virus, trojanere, ormer. Det finnes flere gode antivirusprogram som du finner på nett (gratis). Jeg har god erfaring med avast!. Søk på google for å se hvordan du kan fjerne trojaneren du har fått.

Det finnes flere steder hvor man kan laste ned musikk gratis, men det skal ikke oppfordres til det så jeg holder kjeft. *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fillehjcv

Limewire er vel kjent som et av de mindre trygge stedene å laste ned musikk? Du bør ordne deg et godt antivirusprogram for å unngå virus, trojanere, ormer. Det finnes flere gode antivirusprogram som du finner på nett (gratis). Jeg har god erfaring med avast!. Søk på google for å se hvordan du kan fjerne trojaneren du har fått.

Det finnes flere steder hvor man kan laste ned musikk gratis, men det skal ikke oppfordres til det så jeg holder kjeft. *s*

mininova.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
petter smart

Du har fått spyware eller verre. Kjør adaware, spybot og virusskann. Slett alt programmene finner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heyheymymy

Du bør ikke bruke limewire. Formater harddisken, og om du skal laste ned musikk( det er ulovlig) så benytter du torrents.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...