Gå til innhold

Ukas vekt - hva viste vekta i dag?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Oj... Jeg har prestert å spise på meg 2 kg i form av snop og kaker på 2 uker nå i jula. *Hehe*

56,2 viste vekta i dag gitt. Jaja. :o) Skal tro om jeg kommer ned på 54 igjen i løpet av januar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Jeg har lagt på meg 3 kg, så i dag kom skrittelleren på etter gammalt. Juleflesket skal vekk. Jeg kjenner at det meste har lagt seg i midja. Bl annet vet jeg at nesten en hel delfiakake ligger der :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klarer du sikkert. Fort på betyr gjerne fort av igjen.

Merkelig nok har ikke jeg lagt på meg, til tross for jevnlig påfyll med krumkaker og akevitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klarer du sikkert. Fort på betyr gjerne fort av igjen.

Merkelig nok har ikke jeg lagt på meg, til tross for jevnlig påfyll med krumkaker og akevitt.

Jeg er ikke spesielt stressa over det nei, særlig ettersom jeg regner med 2 kiloene kommer av snop og kaker og det spiser jeg jo ikke til daglig. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står bom stille. Pleier å notere vekta før og etter jul (vekta stiger som regel litt i jula) men i år står jeg altså stille. Og 2 hg lettere enn på same tid i fjor ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

candyqueen_83

Jeg er på igjen i morgen. Da må flesket av. Ser jeg har lagt på meg i jula, og et par uker før det. Sikkert 5 kg :P

Men regner med jeg skal få det greit av også :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Etter å ha tenkt meg om er det 3,4 kg som skal vekk. Hvis jeg hadde vært like sprek som deg i jula ville nok tallene sett noe bedre ut.

I dag har jeg vært superflink :) Har trimmet ved hver anledning. I kveld tok jeg eldstedatteren med på tur i løypa. Hun syntes det var så koselig og sa vi må gjøre det oftere :o) Skrittelleren min viser nå 20276. Jeg synes det var kjekt å begynne påan igjen, har faktisk gledet meg til dagens veiing.

Er det veiing igjen på fredag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha tenkt meg om er det 3,4 kg som skal vekk. Hvis jeg hadde vært like sprek som deg i jula ville nok tallene sett noe bedre ut.

I dag har jeg vært superflink :) Har trimmet ved hver anledning. I kveld tok jeg eldstedatteren med på tur i løypa. Hun syntes det var så koselig og sa vi må gjøre det oftere :o) Skrittelleren min viser nå 20276. Jeg synes det var kjekt å begynne påan igjen, har faktisk gledet meg til dagens veiing.

Er det veiing igjen på fredag?

''Er det veiing igjen på fredag?''

Javisst! :o) Det var bare ekstraordinært i dag for den som ville sjekke ståa sånn rett etter jul. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 kg + på meg også, men i dag har jeg begynt på jobb igjen, og i kveld har jeg trent skikkelig lenge og hardt igjen for første gang på 2 uker, så dette ordner seg nok av seg selv (håper jeg)

litt ekstra påpasselig noen uker fremover så er vi der vi var igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjennom jula med ca 1 kg i minus og nådde dermed hovedmålet for året som var å komme under 30 i BMI :-D

Har spist god julemat, snop og kaker, men ikke i mengder. Har vært 14 dager på ferie og familiebesøk og føler at jeg har unnet meg det meste. Fikk til og med gått litt gode turer. Måtte jo teste pulsklokken jeg fikk i julegave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp 1,5 kilo på den tiden. Helt utrolig. Men etter en omgangssyke rett før jul er jeg på "riktig" vekt igjen nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...