Mamma07 Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Småen på litt over to mnd slever veldig mye, jeg har hørt dette kan være tegn på tidlige tenner. Stemmer dette? 0 Siter
morsan Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Jeg hadde også lest/hørt at mye sikling = tannutbrudd. Men babyer sikler jo litt ellers også. Min pode siklet jevn og trutt fra ca 2-månedersalder, men var ca 10 mnd før den første tanna kom. Og jeg kan ikke huske at det var noe _mer_ sikling da enn 8 mnd før. Så siklemengden må vel i beste fall være et høyst usikkert tegn på tannfrembrudd.;-) 0 Siter
Mamma07 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Skrevet 2. januar 2008 Jeg hadde også lest/hørt at mye sikling = tannutbrudd. Men babyer sikler jo litt ellers også. Min pode siklet jevn og trutt fra ca 2-månedersalder, men var ca 10 mnd før den første tanna kom. Og jeg kan ikke huske at det var noe _mer_ sikling da enn 8 mnd før. Så siklemengden må vel i beste fall være et høyst usikkert tegn på tannfrembrudd.;-) Hehe oki.. Da er det bare å følge med 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Vel, i så fall tar tanningen veldig lang tid Mine har siklet veldig, både når de fikk tenner og lenge før. 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Alle på 2 mnd sikler veldig, og noen få av de får tenner omtrent da. De fleste får de endel senere. Det er også vanlig å prøve å spise opp hånda si, bite av seg fingeren, bite av deg fingeren, osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.