Gjest GA Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Hva står ROFL for? prøver å finne ut hvilke ord, men greier ikke... Tror det er Rolling On the Floor Laughing? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Hva står ROFL for? prøver å finne ut hvilke ord, men greier ikke... "Jeg ler meg ihjæl" Noe a'la "Rolling On Floor Laughing" tror jeg? 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 "Jeg ler meg ihjæl" Noe a'la "Rolling On Floor Laughing" tror jeg? Å ja... JLMI altså? ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Å ja... JLMI altså? ;o) Det er så poppis med engelsk vett'u ;-) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Det er så poppis med engelsk vett'u ;-) yes, it is;o) Very poppis, som vi si`r i Ålesund....... Eller..? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 yes, it is;o) Very poppis, som vi si`r i Ålesund....... Eller..? Jupp:) Møring du også? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Jepp:o) Du er forresten ikke nødt å svare ;-) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Du er forresten ikke nødt å svare ;-) Sånn cirka litt her og der... er redd for å bli gjenkjent:-/ Kan si såpass at jeg er sunnmøring. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Sånn cirka litt her og der... er redd for å bli gjenkjent:-/ Kan si såpass at jeg er sunnmøring. Okei:) Jeg bor ikke i Ålesund kommune, men i en av nabokommunene. Det er mulig du har skjønt hvem jeg er utfra hva jeg har skrevet her og at jeg har vært i avisa et par-tre ganger 0 Siter
mamma til ni Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Mine foreldre er ikkje spesielt flinke til å kommunisere med barn. Sjølv om dei fekk mange barn sjølv. Eg har alltid vore trygg i kommunikasjonen med barn, og etter kvart ungdom. Gamle folk har eg hatt problem å snakke med, men det kjem seg også til eldre eg blir ;-) For meg handler det om at eg utfolder meg i situasjoner der eg er trygg. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Okei:) Jeg bor ikke i Ålesund kommune, men i en av nabokommunene. Det er mulig du har skjønt hvem jeg er utfra hva jeg har skrevet her og at jeg har vært i avisa et par-tre ganger Nei, jeg aner ikke hvem du er. Jeg bor heller ikke i Ålesund. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Nei, jeg aner ikke hvem du er. Jeg bor heller ikke i Ålesund. Jeg vet hvilken julefest du ikke skal på iallefall ;-)) Står om den i avisa idag ;-) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Jeg vet hvilken julefest du ikke skal på iallefall ;-)) Står om den i avisa idag ;-) hehe, nei det arrangeres ikke julefest her jeg bor.... Iallefall har jeg ikke hørt noe om det;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 hehe, nei det arrangeres ikke julefest her jeg bor.... Iallefall har jeg ikke hørt noe om det;o) Ok:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.