Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sa til henne at jeg ikke vil at hun og han skal treffes, og at vi heller får omgås på kveldstid. Det betyr jo da at hun ikke bare kan droppe innom her hjemme hos meg som hun pleier. Hun er skikkelig sur, men hun er steil og nekter å gå med på at hun bør justere oppførselen sin mot barn. Sånn er ståa.

Jeg synes det er helt greit at folk ikke liker unger altså, men man bør ta seg sammen og oppføre seg. Det mener altså hun at hun gjør:-/

Hun virker helt blåst! Uten denne siste reaksjonen hadde jeg vurdert å anbefale deg å bare møte henne uten at barnet er tilstede; _med_ denne kommentaren er jeg fristet til å komme med et skikkelig dol-svar: "Dump henne!"

Om det er slik hun oppfører seg når hun tar seg sammen, tør jeg ikke tenke på hvordan hun er når hun ikke gjør det. Nesten verre at hun ikke skjønner hvordan hun oppfører seg.

Mulig jeg ville tatt en slik oppførsel overfor ungene mine så personlig at jeg ikke hadde orka dama mer.

Det du gjør mot barna mine, gjør du mot meg.

mvh

''Mulig jeg ville tatt en slik oppførsel overfor ungene mine så personlig at jeg ikke hadde orka dama mer.''

Enig

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...