Gå til innhold

Jeg er i ferd med å bli sprø....!!!

Anbefalte innlegg

trollemor;o)

I jula har ungene snudd litt på sovinga, og i dag har vi fått straffen for det. Minsten la seg kl 20.15, ville høre på CD og fikk det. Etter det har han bare vært vanskelig og lite medgjørlig. Han sover ikke enda og i tilleg har han holdt eldstemann våken. Han skal opp kl 07.20 i morgen. Joda, dette er festlig dere!!

Jeg angrer etter hver neeste ferie, men greier liksom ikke å holde på de vanlige leggerutinene i feriene. Men i vinterferien blir det ingen kjære mor!

P.S: Kan noen minne meg på det når vinterferien nærmer seg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/295455-jeg-er-i-ferd-med-%C3%A5-bli-spr%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt sånn her i huset også :-/

De to yngste legger seg egentlig veldig greit og våkner tidlig uansett! Tiåringen måtte legge seg 20.30 (normalt klokka 21) igår kveld siden det selvsagt ble sent på nyttårsaften. Hun var nok overtrøtt og styra fælt helt fram til klokka 22 *sukk*

Idag tidlig vekte jeg henne med vilje klokka 07.30 slik at hun skulle bli trøtt til vanlig tid i kveld! Det gikk heldigvis fint, så ikveld sovna hun litt over 21. Skole imorgen...

Her i huset er det også sånn, til og med Lillevill på 19 mnd har lagt om søvnrutinene i jula.

Jeg setter nå egentlig pris på at jeg har unger som er fleksible sånn sett, jeg da, vi kommer inn i rutinene eterhvert uansett. De tar ikke skade av å være trøtte et par morgener etter jul.

Annonse

trollemor;o)

Her i huset er det også sånn, til og med Lillevill på 19 mnd har lagt om søvnrutinene i jula.

Jeg setter nå egentlig pris på at jeg har unger som er fleksible sånn sett, jeg da, vi kommer inn i rutinene eterhvert uansett. De tar ikke skade av å være trøtte et par morgener etter jul.

Det er så utrolig deilig at de sover til både ti og halv elleve hver dag, hele jula, så vi skal vel holde ut noen kvelder med styr,o)

JA til fleksible unger!

trollemor;o)

Litt sånn her i huset også :-/

De to yngste legger seg egentlig veldig greit og våkner tidlig uansett! Tiåringen måtte legge seg 20.30 (normalt klokka 21) igår kveld siden det selvsagt ble sent på nyttårsaften. Hun var nok overtrøtt og styra fælt helt fram til klokka 22 *sukk*

Idag tidlig vekte jeg henne med vilje klokka 07.30 slik at hun skulle bli trøtt til vanlig tid i kveld! Det gikk heldigvis fint, så ikveld sovna hun litt over 21. Skole imorgen...

Minsten ga opp kampen kl kvart på elleve i går... han sover enda, men det er vel lurt å vekke ham snart?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...